  • 1. Data: 2008-03-06 07:37:52
    Temat: Lukas - tak powinno byc w kazdym banku...
    Od: michaça <w...@...pl>

    Witam,
    Cos mnie podkusilo 2lata temu zeby przy zakladaniu konta w lukasie zaznaczyc ze
    chce otrzymac karte poczta polska. Efekt byl taki ze stara karta skonczyla sie
    29.II a nowa dotarla... 5.III. Lukas twierdzi ze wyslal ja 18.II. Moja poczta
    (Krakow Srodmiescie) ma rozne odpaly - potrafi 6dni dostarczac priorytet. O ile
    pamietam np mBank (tu mam druga karte) jest na to odporny i wysyla miesiac
    wczesniej.
    Reasumujac - uwaga na Lukasa - lepiej odebrac osobiscie w oddziale.
    Pozdro,
    Michaca

  • 2. Data: 2008-03-06 09:49:07
    Temat: Re: Lukas - tak powinno byc w kazdym banku...
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ja w styczniu otrzymalem 2tygodnie wczesniej
    mimo, ze naprawde mam fatalna poczte obok (Warszawa)

  • 3. Data: 2008-03-06 16:46:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 06 Mar 2008 08:37:52 +0100, michaça wrote:

    > Reasumujac - uwaga na Lukasa - lepiej odebrac osobiscie w oddziale.

    Sporo banków robi podobnie wysyłając karty dosyc późno. A taki Citi
    przysłał mi odnowioną KK dobre 3 miesiące przed terminem wygaśnięcia
    starej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2008-03-07 15:30:03
    Od: "Michał B" <m...@p...fm>

    Najlepiej zrzucić na pocztę....
    Masz na stemplu datę nadania i zobacz kogo wina.
    Obyś się nie zdziwił.
    Pozdrawiam michalb

  • 5. Data: 2008-03-08 07:01:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Najlepiej zrzucić na pocztę....
    > Masz na stemplu datę nadania i zobacz kogo wina.
    > Obyś się nie zdziwił.
    > Pozdrawiam michalb
    a jak nie zrzucic ? jak kolo Ciebie dobrze dziala poczta to sie ciesz,
    ja wykonalem juz mase telefonow na poczte po tym jak w mojej skrzynce
    znajduje przesylki z innych blokow...ba nawet z innych ulic
    czekam tylko az wejdzie konkurencja i pogoni listonoszy, szkrzynki na wzor
    EU juz mam wiec czekam na te piekne czasy

    a zeby nie bylo, ze tematyka zeszla z tematu bankowosci, to glupio wyglada
    jak np z wspomnianego Lukasa dostaje zyczenia wielkanocne z farbkami do
    jajek (takie Lukas ma fajny marketing) ....w maju