  • 1. Data: 2008-03-05 20:21:54
    Temat: Kursy walutowe - w jakim banku najlepiej: ING, Raiffeisen, BRE Bank ?
    Od: "Bartek" <b...@t...pl>

    Witam,

    Mam regularne wpływy EUR na rachunek bankowy od klientów zagranicznych.

    Który bank z wymienionych w temacie (albo inny) oferuje najkorzystniejsze
    przeliczenia na PLN i najkorzystniejsze (opłaty, kursy) produkty
    zabezpieczające przed ryzykiem kursowym (np. transakcje forward, opcje i
    inne) ?

    Z góry dzięki
    Bartek

  • 2. Data: 2008-03-05 20:56:30
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > przeliczenia na PLN i najkorzystniejsze (opłaty, kursy) produkty
    > zabezpieczające przed ryzykiem kursowym (np. transakcje forward, opcje i

    zobacz polbank

  • 3. Data: 2008-03-05 21:07:10
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeliczenia na PLN i najkorzystniejsze (opłaty, kursy) produkty
    > zabezpieczające przed ryzykiem kursowym (np. transakcje forward, opcje i

    Raiffeisen ma bardzo fajne produkty związane z walutami, ale tylko w opcji
    ich personal bankingu no i tylko telefonicznie, więc troszkę tutaj to zależy
    jakie obroty byś wykazywał. Zwracam Ci uwagę, że Raiffeisen nie ma własnego
    biura maklerskiego.

    ING ma te swoje OKO walutowe i to jest tam fajne. Co do opcji i forwardów
    tez mają i to dostępne dla wszystkich klientów. Mają własne biuro
    maklerskie.

    Z BRE korporacyjnego nie korzystałem, i nie mam pojęcia jak tam to może
    wyglądać, bo BRE detaliczne (Multibank) raczej nie spełni twoich oczekiwań.

    marekz