  • Data: 2011-06-07 18:46:45
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 07 Jun 2011 20:22:16 +0200, gregor napisał(a):

    > jaki w tym sens skoro w kantorze moge kupic USD max z 1groszowym
    > przebiciem, a przy dobrym wietrze 0.5 punkta przy 5000 bedzie to 50 zl
    > lub 25 zl ...
    >
    > gregor

    No ja nie wiem gdzie są takie kantory ;). Ale masz rację FX pożre zyski i
    kapitał ;)
    Mimo to zgadzam się z przedmówcą że zabawa w kantorach nie ma wielkiego
    sensu. Pamiętaj, że chcesz osiągnąć 500zł zysku wkłądając w to 5000$ - to
    jakieś 3%. Może i się uda dzisiaj ale na dłuższą mete to raczej wątpie.
    Waluty zmieniają się o ułamki procenta a nie tak jak akcje. Stad potrzebne
    są gigantyczne dźwignie żeby coś zarobić. Jak coś pójdzie nie po Twojej
    myśli, będziesz próbował jescze raz i czekał całe tygodnie żeby się odkuć?
    W dodatku handlujesz na parze USDPLN czyli nieruchawym egzotyku o duzym
    spreadzie.
    Ogólnie słabo to widzę, ale spróbować ten jeden jedyny raz oczywiście
    możesz ;)