eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-16 17:30:14
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-16 o 15:50, n...@p...pl pisze:

    > nie dość że gbur i cham to jeszcze na dodatek kłamca

    Trudno, dla potomności przytoczę zapis, żeby nie było wątpliwości jakich
    konkretów ten prostak nie rozumie.

    BZ WBK przedstawia kartę bankomatową o funkcjonalności ograniczonej do:

    a) wypłat gotówki w Sieci bankomatów BZ WBK S.A.(także przekazów Western
    Union),
    b) wpłat gotówki w Sieci wpłatomatów BZ WBK S.A.,
    c) wypłat gotówki w Terminalach POS w Placówkach Partnerskich,
    d) sprawdzenia dostępności środków,
    e) zmiany kodu PIN
    f) doładowania telefonu
    zwanej dalej Kartą bankomatową.
    Kartą bankomatową nie ma możliwości dokonywania Transakcji bezgotówkowych
    -
    Jak widać, wszystko jest omówione niezwykle dokładnie i precyzyjnie.
    Jakim trzeba być matołem, żeby o to samo dopytywać?
    Pewnikiem, gdyby jakaś firma telekomunikacyjna napisała tak:

    Abonament jest ograniczony do:
    a) połączeń głosowych
    b) sprawdzenia salda
    Nie ma możliwości połączenia z innym operatorem.

    To głupek zadawałby pytania w rodzaju -
    1. Czy mogę wysłać SMS?
    2. Czy możliwe jest połączenie z T-Mobile?
    3. Czy możliwe jest połączenie na stacjonarne?

    No bo przecież tekst nie zawiera wyrażonej wprost informacji o którą
    pyta. :/
    Skąd takie tępe młoty się biorą?

    --
    Akarm