  • 1. Data: 2017-08-13 21:45:20
    Temat: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    interesuje mnie taka karta
    https://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-do-kont/k
    arta-bankomatowa/karta-bankomatowa.html

    mam pytania:
    1) czy da się zapłacić takową kartą w hipermarkecie?
    2) czy da się zapłacić takową kartą w polskim internecie?
    3) czy da się zapłacić takową kartą w zagranicznym internecie (w szczególności na
    barbarzyńskich anglojęzycznych stronach www)?

  • 2. Data: 2017-08-13 22:25:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-08-17 o 21:45, n...@p...pl pisze:
> [...]
    > 3) czy da się zapłacić takową kartą w zagranicznym internecie (w szczególności na
    barbarzyńskich anglojęzycznych stronach www)?

    Napisali: "kartą można wypłacać gotówkę tylko z bankomatów oznaczonych
    logo BZWBK". Karta wygląda na taką, której nie obsługuje żadna poważna
    organizacja typu VISA itp. Raczej nikt poza bankiem wydającym tego nie
    będzie honorował.

  • 3. Data: 2017-08-13 22:36:07
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

> [...]
    > logo BZWBK". Karta wygląda na taką, której nie obsługuje żadna poważna
    > organizacja typu VISA itp. Raczej nikt poza bankiem wydającym tego nie

    raczej czy na pewno?

  • 4. Data: 2017-08-13 23:49:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-08-17 o 22:36, n...@p...pl pisze:
    > raczej czy na pewno?

    Skąd mam wiedzieć, czy ktoś tego nie będzie honorował? Ale w każdym
    razie normalnie tego jako karty używać nie można.

  • 5. Data: 2017-08-14 00:08:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-13 o 21:45, n...@p...pl pisze:
> [...]
    > 3) czy da się zapłacić takową kartą w zagranicznym internecie (w szczególności na
    barbarzyńskich anglojęzycznych stronach www)?

    Są dwa wyjaśnienia tych pytań:
    1. Jesteś niedorozwinięty.
    2. Jesteś dzieckiem.

    Przypadek pierwszy: nic już nie pomoże - daruj sobie dalsze dociekanie,
    i tak nie zrozumiesz.
    W przypadku drugim poproś o pomoc rodziców.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2017-08-14 01:02:12
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

> [...]
    > i tak nie zrozumiesz.
    > W przypadku drugim poproś o pomoc rodziców.

    przypadek trzeci: nie przejmując się opiniami chamowatych troli
    szukam karty debetowej która spełni moje oczekiwania, a ściślej
    oczekiwania mojej matki, która jest osobą z pokolenia, które
    boi się niektórych rozwiązań technicznych, takich jak debetówki

    gdyby okazało się że taką kartą nie da się nigdzie zapłacić ale
    można ją używać do wypłacania gotówki w sieci własnej bankomatów
    banku (która zawsze wymagać będzie podania PIN-u) to taka karta
    będzie spełniała założone przeze mnie oczekiwania

  • 7. Data: 2017-08-14 01:05:22
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

> [...]
    > banku (która zawsze wymagać będzie podania PIN-u) to taka karta
    > będzie spełniała założone przeze mnie oczekiwania

    co więcej, także przedstawiciele młodego pokolenia mogą docenić
    zalety karty, która nie zostanie okradziona zbliżeniowo ani
    internetowo w przypadku jej zgubienia lub skradzenia.

    nie każdy potrzebuje kupować w internecie, nie każdy lubi płacić
    kartą w sklepie (wiele osób woli gotówkę) a karta służy im tylko
    do pobierania gotówki bez konieczności stania w kolejce do kasy

    dla takich osób wskazana karta może okazać się użyteczna.

  • 8. Data: 2017-08-14 03:13:18
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/13/2017 6:02 PM, n...@p...pl wrote:
> [...]
    > banku (która zawsze wymagać będzie podania PIN-u) to taka karta
    > będzie spełniała założone przeze mnie oczekiwania

    to znaczy jakie oczekiwania?
    Ze wreszcie trafi na bankomat z podpietym skanerem kart i ktoś jej złupi
    kasę z konta do zera?

  • 9. Data: 2017-08-14 03:14:00
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/13/2017 6:05 PM, n...@p...pl wrote:
    > dla takich osób wskazana karta może okazać się użyteczna.

    Nie ma uzytecznej karty, ktora jest bezpośrednio podpieta do twoich
    własnych pieniędzy.

  • 10. Data: 2017-08-14 03:48:12

    W dniu poniedziałek, 14 sierpnia 2017 03:14:02 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > Nie ma uzytecznej karty, ktora jest bezpośrednio podpieta do twoich
    > własnych pieniędzy.

    akurat z tym nie ma problemu, gdyż akurat KGP w BZWBK jest bezpłatne. Można założyć
    sobie dwa i forsa niech wpływa na pierwsze, a wypływa z drugiego.