eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-18 05:32:58
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/14/2017 2:09 AM, z wrote:

    > Dlaczego?

    Bo najlepiej wydaje sie cudze pieniadze, a nie wlasne.
    Zrozumiesz jak ci obrobią kartę.
    Wowczas poczujesz różnicę pomiedzy ukradli bankowe pieniadze, a ukradli
    twoje pieniadze.

    > Użyteczna jest forma płatności bez noszenia gotówki.

    jedno drugiemu nie zaprzecza.

    > Ale po co zaraz się zadłużać? Wiem teoretycznie za darmo ale po co?
    > Żeby nabrać nawyku? żeby się przyzwyczaić? żeby kiedyś zapomnieć i
    > zapłacić w końcu słono za takie fanaberie?

    Jak ktoś nie potrafi posługiwać sie karta i pilnowac wlasnych wydatków
    to lepiej zeby debetowki tez nie mial. Bo moze sie okazac, ze głodny chodzi.

    > "Darmowe" kredyty powinny być zakazane przez socjalistyczną opiekuńczą
    > Unię jako szkodliwa zachęta do wpakowywania się w kłopoty finansowe.

    taa, pasntwo opiekuncze wie lepiej.

    > Tak kredyty są potrzebne i dobre ale nie na bzdury i zabawki za
    > lichwiarski procent.

    nic nie poradze, ze nie rozumiesz istoty karty kredytowej.