eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-18 21:25:52
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki mechanizm? I ktĂłre karty?
    > Zwracają kasę (tzn. odnawiają limit) na początku, a nie na końcu procedury
    reklamacyjnej - i mają tak w regulaminie?
    > To by były niezłe cuda.
    > Ale nawet w przypadku "normalnie reklamowanej" KK jest spora przewaga - własna
    kasa zaangażowana jest dopiero po upłynięciu okresu rozliczeniowego + GP, czyli po
    minimum 26 dniach - a w przypadku obrobionej debetĂłwki z pustym kontem zostajesz od
    razu.

    > PS.: cef, miałeś napisać o tym, dlaczego KK pekao są niby takie cudowne. A
    sprawdziłeś, czy kartą do konta euro w raifim będzie się opłacalnie płaciło w
    Polsce?

    10 lat temu sprawdzałem oferty kart kredytowych na polskim rynku
    i wtedy dwa banki: Pekao i CitiHandlowy miały karty kredytowe z mechanizmem
    takim jak chce witek, tzn w przypadku reklamacji kwota sporna nie
    musiała byc spłacana do czasu zakończenia reklamacji.
    Pięć lat temu tez sparwdzałem i tez tylko te dwa banki taką miały kartę
    z takim zapisem w regulaminie. Nie sprawdzę tego teraz, bo jestem w DE i
    mam g... transfer
    jak to było dokładnie w regulaminie, ale w każdym innym banku trzeba
    było najpierw grzecznie spłacić i czekać na reklamację a w Pekao i Citi
    bank uznawał rachunek karty kwota sporną i do czasu wyjaśnienia sprawy
    nie musiałeś się tym martwić- tzn płaciłęś pieniędzmi banku i jeśli nie
    zostanie
    udowodnione, że to Ty płaciłeś, to bank sam się z tym buja.
    Czyli jest tak jak powinno być przy kredytówce----> płacimy pieniędzmi
    banku a nie swoimi.

    PS
    Nic nie pisałem o cudowności pekaowskiej KK - po prostu była ta kartą,
    która zapewniała właśnie płacenie nie swoimi środkami, bo obciążali Cię
    kwota sporną
    dopiero gdyby reklamacja była nieuznana.

    Nie sprawdzałem funkcjonalności walutowej raifiego w PLN, bo
    do niczego mi to niepotrzebne.