eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie? › Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
  • Data: 2017-08-19 08:36:31
    Temat: Re: czy takim cudem można zapłacić w hipermarkecie albo w internecie?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-18 o 23:35, z pisze:

    > Nie to żeby mi się pastwo opiekuńcze podobało ale skoro już się opiekuje
    > wbrew moim poglądom to uważam że tu też powinno swoje 3 grosze wtrącić.
    > To jest dilerka w czystej postaci.
    > Pierwsza działka za darmo, masz oddasz później... znamy to.
    > Takie dozwolone socjotechniczne sztuczki powiecie a ja to nazywam
    > skur...em :-)

    Karta kredytowa nie jest dla tych, którzy mają wieczny problem z pieniędzmi
    czy ich niedostatkiem.

    > Istota płacenia kartą jest wypaczona i rozbudowana o niepotrzebne bajery
    > normalnemu myślącemu człowiekowi nie potrzebne.

    Nie ma żadnych bajerów.
    Jak masz pieniędzy znacznie więcej niż dostępne
    limity, to jest to dla Ciebie wygodny mechanizm wydawania
    i spłacania. Jak masz kasy stale na granicy limitu i musisz
    się chwytać tego kredytu z karty, żeby zamknąć miesiąc
    to kiedyś bank Cię złapie a to na wypłącie gotówki,
    a to nie spłacisz w terminie, albo weźmiesz jakąś spłatę w ratach