  • 11. Data: 2002-09-04 13:38:25
    Temat: Re: czy ktoś ma doświadczenia...
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    A ja mam pytanie nieco z innej beczki. Czy z Planety można wydrukować sobie
    wyciąg miesięczny albo historię konta.
    Pozdr.
    Marcin

  • 12. Data: 2002-09-04 13:48:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A ja mam pytanie nieco z innej beczki. Czy z Planety można wydrukować
    sobie
    > wyciąg miesięczny albo historię konta.

    nie ma klawisza drukuj, ale mozna cala dostepna historie operacji zaznaczyc
    mysza i wkleic potem do excela
    *** blad ***

  • 13. Data: 2002-09-04 13:56:15
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    > nie ma klawisza drukuj, ale mozna cala dostepna historie operacji
    zaznaczyc
    > mysza i wkleic potem do excela
    > *** blad ***

    Aha! Dzięki za info
    Marcin

  • 14. Data: 2002-09-04 19:19:25
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >pisz? poł?czyć z każdym innym.

    Nooo, powiedzmy .... w srebrnym i zlotym nie ma bezprowizyjnyh bankomatów i
    trzeba c m-banku i lucasa korzystac - no, ale skoro sami do tego namawiaja

    pzdr
    wkg

  • 15. Data: 2002-09-05 07:32:41
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"

    > Nooo, powiedzmy .... w srebrnym i zlotym nie ma bezprowizyjnyh bankomatów
    > trzeba c m-banku i lucasa korzystac - no, ale skoro sami do tego namawiaja

    masz niepelną wiedzę nt VE Fortisa - jesli mając pakiet srebrny lub złoty
    wyrobisz sobie VisaGold to operacje gotowkowe VE robisz bez prowizji
    *** blad ***

  • 16. Data: 2002-09-05 09:19:35
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    blad wrote in news:al52u6$mp8$1@news2.tpi.pl:

    > sobie
    >
    > nie ma klawisza drukuj, ale mozna cala dostepna historie operacji
    > zaznaczyc mysza i wkleic potem do excela

    Do Open Office-a też można. :>
    Co też zacząłem praktykować, bo coś kasują starą historię operacji.

    --
    empeg

    {3A88BCBC-F8B1-4E26-8AF9-E2B3F6B0D95C}

  • 17. Data: 2002-09-05 17:45:45
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    >masz niepeln? wiedzę nt VE Fortisa - jesli maj?c pakiet srebrny lub złoty
    >wyrobisz sobie VisaGold to operacje gotowkowe VE robisz bez prowizji

    Filozujesz nieoptrzebnie i do tego pouczasz :))

    "Karta VISA Gold wydawana jest do Rachunku Złotego i Platynowego" ( cytat z
    ich strony). Wiec zanim pouczasz - doucz sie.

    "Opłata roczna za wydanie i obsługę obciążeniowej karty VISA Gold 250 zł" -
    to gdzies tak jak 64prowizje od wyplat z bankomatu.

    I zreszta co Ty w ogole opowiadasz, facet wybiera tanie konto inetowe a Ty
    mu radzisz drogi zloty rachunek i zlota vise, ktora raczej sie do niczego
    nie nadaje - zobacz warunki ubezpieczenia, to charge, nie kredytowa itd ...

    Wciskaja mi ta karte od pol roku rozne naganiaczki z Fortisa, jedna nawet
    fajna ... ale nie widze sensu w posiadaniu tej karty

    Takze najlepiej moim zdaniem :
    Fortis + m-bank + Lusas.

    pzdr
    wkg

  • 18. Data: 2002-09-05 19:23:17
    Od: w...@p...onet.pl

    > Ekhem - to mam rposbe "wyraz zainteresowanie" VC, to moze w koncu wprowadza
    > ja do e-pakietu :)

    Ja bym uważał z tą VC już 2 razy ktoś mi wyczyścił konto (i to bez mojej
    wiedzy). Od tamtego czasu żadnych wypukłych.

  • 19. Data: 2002-09-05 19:57:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja bym uważał z tą VC już 2 razy ktoś mi wyczyścił konto (i to bez mojej
    > wiedzy). Od tamtego czasu żadnych wypukłych.

    W Fortisie sa niezle ubezpieczone

  • 20. Data: 2002-09-06 08:06:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"
    > "Karta VISA Gold wydawana jest do Rachunku Złotego i Platynowego" ( cytat
    > ich strony). Wiec zanim pouczasz - doucz sie.

    mam pakiet srebrny a karte Gold wiec nie zauwazylem zmiany w regulaminie
    Faktycznie - teraz maja inne zasady
    Przepraszam, nie bede juz nikogo pouczal, ale jak ktos pisze ze w pakiecie
    zlotym nie ma bezprowizyjnych bankomatow to wprowadza innych w blad

    > "Opłata roczna za wydanie i obsługę obciążeniowej karty VISA Gold 250
    zł" -
    > to gdzies tak jak 64prowizje od wyplat z bankomatu.

    dlatego wlasnie zrezygnowalem niedawno z odnawiania VG - trudno, bede placil
    prowizje, chociaz w moim przypadku zawsze znajdzie sie w okolicy jakis bank
    do ktorego mam karte i nie musze uzywac VE Fortisa ;-))
    *** blad ***