  • 1. Data: 2002-04-12 23:59:22
    Temat: czy e-pko to dobry wybor?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie czy nie zalozyc e-Superkonta Student w PKO BP. Mam zwykle
    Superkonto Student, ale nie jestem z niego do konca zadowolony. W e-Superkonto
    jest wyzsze oprocentowanie i chyba darmowe przelewy do wszystkich bankow (o ile
    sie nie myle). Dlaczego PKO BP? Ilosc bankomatow, tam gdzie mieszkam bankomatow
    PKO jest najwiecej (bodaj 5 czy 6 - miasto 50 tys.), a np. Euronetu nie ma
    chyba zadnego. Konto jest bezpieczne (token). Poza tym wplaty na konto mialbym
    darmowe (do najblizszego oddzialu mam 50 metrow). Co sadzicie?
    Pozdrawiam

    -------
    MacieK

  • 2. Data: 2002-04-13 00:22:08
    Temat: Re: czy e-pko to dobry wybor?
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    mialbym
    > darmowe (do najblizszego oddzialu mam 50 metrow). Co sadzicie?

    Na szczescie juz nie mam zadnego konta w PKO, ale powiem tak: byc moze
    dobry, ale chyba troche drogi. Tylko PKO macie? Z jakiego miasta jestes?

  • 3. Data: 2002-04-13 06:49:15
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Zastanawiam sie czy nie zalozyc e-Superkonta
    Student w PKO BP.
    >Co sadzicie?

    Za drogi, 9 zł prowadzenie i chyba 2 zł za wyciąg

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-13 07:24:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Student w PKO BP.
    >
    > Za drogi, 9 zł prowadzenie i chyba 2 zł za wyciąg

    Pytanie bylo o wersje Student. Ona kosztuje 3 zlote, nie 9.

    Uwazam, ze moze byc, zwlaszcza ze to sa jedyne oplaty -
    wplaty/wyplaty/przelewy/polecenia zaplaty masz juz w tej cenie.

    MJ

  • 5. Data: 2002-04-13 09:54:26
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > Na szczescie juz nie mam zadnego konta w PKO, ale powiem tak: byc moze
    > dobry, ale chyba troche drogi.

    Dlaczego drogi? E-Superkonto owszem 9 zl/m-c, ale e-Superkonto Student juz
    tylko 3 zl/m-c. Poza tym przelewy gratis, pierwszy token gratis, korzystanie z
    tokena gratis, pierwsza karta - gratis, nastepne - 10 zl, no jeszcze 2 zl za
    wyciag przeslany poczta.

    > Tylko PKO macie? Z jakiego miasta jestes?
    Jestem ze Skierniewic. Pekao SA, PBK, PBI i jeszcze jakies inne.

    Pozdrawiam

    -------
    MacieK

  • 6. Data: 2002-04-13 10:44:22
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Zastanawiam sie czy nie zalozyc e-Superkonta Student w PKO BP. Mam zwykle

    W twoim przypadku to najrozsądniejszy wybór

  • 7. Data: 2002-04-13 11:27:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>
    napisał w wiadomości

    > Pytanie bylo o wersje Student. Ona kosztuje 3
    zlote, nie 9.

    Ano nie doczytałem

    > Uwazam, ze moze byc, zwlaszcza ze to sa jedyne
    oplaty -
    > wplaty/wyplaty/przelewy/polecenia zaplaty masz
    juz w tej cenie.

    Oczywiście

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-13 12:43:43
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    za
    > wyciag przeslany poczta.

    > Jestem ze Skierniewic. Pekao SA, PBK, PBI i jeszcze jakies inne.

    Z tych co są poniżej to wybrałbym juz BGZ i e-Integrum.

    1. Bank Gospodarki Żywnościowej SA
    F. w Skierniewicach (O. w Łowiczu)
    Skierniewice ul.Zawadzkiego 4 szczegóły

    2. Bank Pocztowy SA, Centrala
    I O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Sienkiewicza 2 szczegóły

    3. Bank Polska Kasa Opieki SA
    I O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Gałeckiego 16 szczegóły

    4. Bank Unii Gospodarczej SA
    O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Reymonta 23 szczegóły

    5. Kredyt Bank SA
    O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Konstytucji 3 Maja 2 szczegóły
    Filia nr 4 w Skierniewicach (O. Skierniewice)
    ul. M.C. Skłodowskiej 92 a szczegóły

    6. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    O. Centrum w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Rawska 3/9 szczegóły

  • 9. Data: 2002-04-13 17:48:08
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    e-pko miałem i zrezygnowałem :(

    wydaje się lepsze rozwiązanie np. mBank i do tego zdefinowanie stałych
    przelewów z BP do mBanku (lub dowlnie innego).

    zostawiłem tradycyjne PKO BP tylko ze względu na liczbę bankomatów.

    Stryket

  • 10. Data: 2002-04-13 18:44:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Stryket" <s...@p...onet.pl> writes:

    > wydaje się lepsze rozwiązanie np. mBank i do tego zdefinowanie stałych
    > przelewów z BP do mBanku (lub dowlnie innego).

    Bo? Jakies rzeczowe argumenty?

    MJ