    From: "minik" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy e-pko to dobry wybor?
    Date: Sat, 13 Apr 2002 14:43:43 +0200
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl

    > Dlaczego drogi? E-Superkonto owszem 9 zl/m-c, ale e-Superkonto Student juz
    > tylko 3 zl/m-c. Poza tym przelewy gratis, pierwszy token gratis,
    korzystanie z
    > tokena gratis, pierwsza karta - gratis, nastepne - 10 zl, no jeszcze 2 zl
    za
    > wyciag przeslany poczta.

    > Jestem ze Skierniewic. Pekao SA, PBK, PBI i jeszcze jakies inne.

    Z tych co są poniżej to wybrałbym juz BGZ i e-Integrum.

    1. Bank Gospodarki Żywnościowej SA
    F. w Skierniewicach (O. w Łowiczu)
    Skierniewice ul.Zawadzkiego 4 szczegóły

    2. Bank Pocztowy SA, Centrala
    I O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Sienkiewicza 2 szczegóły

    3. Bank Polska Kasa Opieki SA
    I O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Gałeckiego 16 szczegóły

    4. Bank Unii Gospodarczej SA
    O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Reymonta 23 szczegóły

    5. Kredyt Bank SA
    O. w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Konstytucji 3 Maja 2 szczegóły
    Filia nr 4 w Skierniewicach (O. Skierniewice)
    ul. M.C. Skłodowskiej 92 a szczegóły

    6. Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    O. Centrum w Skierniewicach
    Skierniewice ul.Rawska 3/9 szczegóły