  • 11. Data: 2002-04-13 23:23:46
    Temat: Re: czy e-pko to dobry wybor?
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim za rady :)
    Pozdrawiam

    -------
    MacieK

  • 12. Data: 2002-04-14 11:09:43
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On 13 Apr 2002 20:44:57 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    >Bo? Jakies rzeczowe argumenty?

    - bezpłatne zlecenia stałe o zmiennej kwocie (np. TPSA)
    - dobra sieć bankomatów nawet tam gdzie w Euronecie są białe plamy.
    - skrzynka internetowa
    - dostępne środki pozwalają na zaciąganie kilkudniowego kredytu
    (można spłacić z eBanku, jak nie było środków na koncie).

    BAH

  • 13. Data: 2002-04-14 17:22:41
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.pl>

    > Bo? Jakies rzeczowe argumenty?

    bo? ale do czego?

    Stryket

  • 14. Data: 2002-04-15 12:41:03
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "minik" <m...@m...net> writes:

    > korzystanie z
    > za

    > Z tych co są poniżej to wybrałbym juz BGZ i e-Integrum.

    I w czym to bedzie lepsze? BGZ ma JEDEN bankomat w Skierniewicach,
    PKOBP ma szesc...

    Do tego te migajace obrazki na www - ja nie umeim z takiej strony
    korzystac.

    MJ