  • 1. Data: 2004-11-11 16:40:41
    Temat: czy banki są jutro czynne?
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl>

    Witam!
    Czy banki są jutro cyznne? tzn w 12 listopada w pt??
    Bo mam kontrahenta, który musiałby mi przelać lub wpłacić pieniądze w jakmiś
    banku na moje konto w mBanku.
    A nie chciałbym stracić całego weekendu na tę czynność.

    Pozdrawiam serdecznie
    Bartek

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Bartek

    mBank - Najlepszy ROR - 3% - w skali roku, przelew 50 groszy, 0 złotych za
    prowadzenie RORu !!!! ZOBACZ !!! - KLIKNIJ !!
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.92848.p

    Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
    przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

  • 2. Data: 2004-11-11 16:56:27
    Temat: Re: czy banki są jutro czynne?
    Od: "mo[]" <f...@o...pl>

    tak!!!
    --
    http://WWW.RACHUNEK.ER.PL - NAJLEPSZE KONTA OSOBISTE, RACHUNKI BANKOWE DLA
    FIRMY, NAJTAŃSZE KARTY KREDYTOWE, PORADY PRAWNE, KREDYTY NA NIERUCHOMOŚCI,

  • 3. Data: 2004-11-11 17:18:33
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl>

    Użytkownik "mo[]" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > tak!!!

    Ok, Dzieki serdeczne!
    Bartek

  • 4. Data: 2004-11-11 17:25:16
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 357 mo[] napisał(a):

    > tak!!!

    Odpowiadaj _pod_ cytowanym tekstem i wywalaj to co niepotrzebne -
    http://evil.pl/pip/netykieta.html

    > --

    Masz skopany Outlook Express. Źle wstawia sygnaturkę i nie wstawia
    deklaracji kodowania polskich znaków. Popraw to -
    http://evil.pl/pip/ustaw.html
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

  • 5. Data: 2004-11-11 18:32:54
    Od: "Bartek \(nieodwracalne\)" <o...@i...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik... no nic nie
    napisał :-(

    Chciałeś coś dodać Krystek??

  • 6. Data: 2004-11-11 18:47:18
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 11/11/2004 7:32 PM, Użytkownik Bartek (o...@i...pl) napisał :

    > Chciałeś coś dodać Krystek??

    Napisał Ci co powinieneś zrobić (te czarne robaczki to literki, które
    składają się w wyrazy, a te niosą jakiś przekaz). Ja dodam jeszcze, że
    powinieneś jeszcze zainstalować wszelkie łaty na swojego dziurawego jak sito
    Outlook Expressa (albo lepiej wywal to w cholerę i zainstaluj normalny
    czytnik), bo stwarzasz zagrożenie dla siebie i innych rozsyłając śmieci.

  • 7. Data: 2004-11-11 21:05:46
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bartek (nieodwracalne) napisał:
    > Chciałeś coś dodać Krystek??

    Owszem. Odpowiadaj _pod_ cytowanym tekstem i wywalaj to co niepotrzebne
    - http://evil.pl/pip/netykieta.html A także chciałem dodać, że masz
    skopany Outlook Express. Źle wstawia sygnaturkę i nie wstawia deklaracji
    kodowania polskich znaków. Popraw to - http://evil.pl/pip/ustaw.html
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.