  • 1. Data: 2004-11-11 14:08:35
    Temat: zamkniecie inteligo
    Od: "aphex" <z...@c...pl>

    dostaje szału bo niewiem jak zamknac to konto, przez tel mi powiedzieli ze
    mam im przesłać listem poleconym, ale skad wezme formularz, niema na ich
    stronie ?

    moze ktos wie jak zamknac tam konto ?

    --
    gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
    Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

  • 2. Data: 2004-11-11 14:11:21
    Temat: Re: zamkniecie inteligo
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik aphex napisał:

    > dostaje szału bo niewiem jak zamknac to konto, przez tel mi powiedzieli ze
    > mam im przesłać listem poleconym, ale skad wezme formularz, niema na ich
    > stronie ?

    A nie spytali, czy wyslac Ci formularz. Mi przyslali mailem. Zadzwon i
    powiedz, ze chcesz ten formularz dostac od nich (mailem lub poczta z
    trabka).

    > moze ktos wie jak zamknac tam konto ?

    Po prostu, wysylasz poleconym wypowiedzenie.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-11 15:20:43
    Od: "aphex" <z...@c...pl>

    czy mogłbys mi przesłać taki formularz ?
    dzwoniłem do nich dzis juz wiele razy, niemam juz nic na koncie, a na maile
    mi nie odpowiadaja.

  • 4. Data: 2004-11-11 15:33:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik aphex napisał:

    > czy mogłbys mi przesłać taki formularz ?
    > dzwoniłem do nich dzis juz wiele razy, niemam juz nic na koncie, a na maile
    > mi nie odpowiadaja.

    Poszlo.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-11-11 15:43:50
    Od: "aphex" <z...@c...pl>

    sorki pewnie źle wpisałeś maila bo chronie sie przed spamem

    wyslij na z...@c...pl

    dzieki

  • 6. Data: 2004-11-11 15:49:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik aphex napisał:

    > sorki pewnie źle wpisałeś maila bo chronie sie przed spamem
    >
    > wyslij na z...@c...pl

    Dobrze wpisalem, ale wyslalem z niekompletnego adresu. W sumie ciekawe
    czy to moglo byc powodem. Ode mnie wyszlo.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-11-11 16:27:16
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "aphex"napisał:

    > moze ktos wie jak zamknac tam konto ?

    To chyba jest niemozliwe ;)

    Ja wyslalem jakies 2 lata temu rezygnacje, konto niby zamkneli.
    Ostatnio chcialem ponownie otworzyc konto, a tam mi mowia, ze nie da rady bo
    nadal mam u nich konto. Wyprostowanie tego zajelo 2 tygodnie.

    Pawel

  • 8. Data: 2004-11-11 22:45:06
    Od: LeszekTG <l...@w...interia.pl>

    Uzytkownik aphex napisal w dniu 2004-11-11 16:43:50, w wiadomosci
    <news:WMLkd.70724$z77.68750@news.chello.at> takie oto slowa:
    > sorki pewnie źle wpisałeś maila bo chronie sie przed spamem
    >
    > wyslij na ***@chello.pl

    no to juz sie przestałeś chronić

    --
    pozdrawiam