  • 1. Data: 2004-11-11 14:09:16
    Temat: Sebet w koncie w Citi
    Od: Maciej Maciejewski <matthias_gor@interia_wytnijto.pl>

    Mam zamiar kupic sobie laptopa
    wiaze sie to z wejsciem w debet na ok 6 tys
    czy to rozsadne ??

    Debet jestem w stanie splacic od 6 do 12 mies.
    --
    Maciej Maciejewski
    maciej [dot] maciejewski [at] gmx [dot] de

  • 2. Data: 2004-11-11 14:19:38
    Temat: Re: Sebet w koncie w Citi
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Maciej Maciejewski napisał:

    > Mam zamiar kupic sobie laptopa
    > wiaze sie to z wejsciem w debet na ok 6 tys
    > czy to rozsadne ??

    A nie lepiej na raty ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 3. Data: 2004-11-11 15:22:51
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Mam zamiar kupic sobie laptopa
    > wiaze sie to z wejsciem w debet na ok 6 tys
    > czy to rozsadne ??
    >
    > Debet jestem w stanie splacic od 6 do 12 mies.
    > --

    Lepiej byloby to zrobic z KK i rozlozyc na raty 9.99 %

    Tomek

  • 4. Data: 2004-11-12 08:17:20
    Od: janku <j...@N...gazeta.pl>

    > Lepiej byloby to zrobic z KK i rozlozyc na raty 9.99 %

    w citi ? a nie 14,99 % ?

    pozdr
    janku

  • 5. Data: 2004-11-12 08:49:04
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-11, Maciej Maciejewski <matthias_gor@interia_wytnijto.pl> wrote:
    > Mam zamiar kupic sobie laptopa
    > wiaze sie to z wejsciem w debet na ok 6 tys
    > czy to rozsadne ??
    >
    > Debet jestem w stanie splacic od 6 do 12 mies.
    Debet to musisz zpłacić w 30 dni :)
    Chyba, że Citi debet pracuje jak kredyt odnawialny ....

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 6. Data: 2004-11-12 18:04:10
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 09:17:20 +0100
    janku <j...@N...gazeta.pl> nabazgral:

    > w citi ? a nie 14,99 % ?

    Zalezy ile wynegocjujesz 9,99 to chyba najnizsze mozliwe
    normalni jest kolo 18

  • 7. Data: 2004-11-12 18:50:10
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    Juz niedlugo bedzie. Bedzie mozna wybrac bez prowizji kaske z bankomatu i
    rozlozyc to na raty (9.99%)

    Tomek

  • 8. Data: 2004-11-13 08:18:19
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Tomek <b...@o...pl> napisał(a):

    > Juz niedlugo bedzie. Bedzie mozna wybrac bez prowizji kaske z bankomatu i
    > rozlozyc to na raty (9.99%)
    >
    > Tomek

    Już można rozkładać na raty transakcje gotówkowe i bezgotówkowe na te 9,99%.
    Wygląda to bardzo atrakcyjnie do momentu aż się przeczyta tabelę z
    prowizjami. Od rozłożenia kredytu na raty Citek pobiera opłatę w wysokości
    3% od każdej transakcji. W nęcących reklamach planu ratalnego Komfort jakoś
    Citek zapomniał o tym napisać. Jest natomiast informacja, że przy 12 ratach
    realna stopa kredytu wynosi ponad 19%. Ja się zastanawiam w jaki sposób
    zabierają te brakujące 10%.
    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2004-11-13 10:07:28
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    ratach
    > realna stopa kredytu wynosi ponad 19%. Ja się zastanawiam w jaki sposób

    Nie pobiera prowizji od rozłożenia-to jest prowizja wypłaty z bankomatu.
    Mówię o zasadach, którę mają wejść, nie wiem kiedy, może już weszły, ja o
    tym dowiedziałem się w czwartek, chociarz z reguły jest tak, że ci co
    powinni wiedzieć wcześniej dowiadują się ostatni :) W każdym bądź razie ma
    być/jest tak, że wybierasz z bankomatu min. 800 zł do wysokości limitu i
    rozkładasz na 9.99% bez dodatkowych opłat.

    Tomek
    .

  • 10. Data: 2004-11-13 16:53:03
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Tomek <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > być/jest tak, że wybierasz z bankomatu min. 800 zł do wysokości limitu i
    > rozkładasz na 9.99% bez dodatkowych opłat.

    Miałbym duże wątpliwości czy bez dodatkowych opłat....W regulaminie promocji
    wyraźnie pisze, że obniżone jest oprocentowanie do 9,99% w stosunku rocznym.
    A pozostałe warunki zgodnie z taryfą czyli z opłatą 3% minimum 7 zł. No
    chyba, że znieśli ową opłatę tymczasowo, którą niedawno wprowadzili....ale o
    tym też trąbiliby dookoła...