  • 1. Data: 2004-11-11 17:55:38
    Temat: Nie zaplacony mandat, a kredyt?
    Od: "Igor" <i...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy niezaplacony mandat (za predkosc;) moze spowodowac negatywne
    rozpatrzenie wniosku kredytowego????

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-11 18:20:56
    Temat: Re: Nie zaplacony mandat, a kredyt?
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Igor wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy niezaplacony mandat (za predkosc;) moze spowodowac negatywne
    > rozpatrzenie wniosku kredytowego????

    Nigdy nie place mandatow. I jakos nie mialem problemow ; )

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2004-11-11 18:36:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wkg <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Nigdy nie place mandatow. I jakos nie mialem problemow ; )

    To nie masz sie czym chwalic. Mandatow za niewinnosc sie nie dostaje.
    A US ci ich nie sciaga?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-11 18:52:46
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > To nie masz sie czym chwalic. Mandatow za niewinnosc sie nie dostaje.

    Ja dostaje za niewinnosc.

    > A US ci ich nie sciaga?

    No od kilkunastu lat chyba nie ...

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2004-11-11 18:59:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    wkg wrote:
    > Ja dostaje za niewinnosc.

    i wygląd

    KG

  • 6. Data: 2004-11-11 22:57:34
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    tkownik "Igor" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy niezaplacony mandat (za predkosc;) moze spowodowac negatywne
    > rozpatrzenie wniosku kredytowego????

    Tak, pod warunkiem że US dokonał z tego tytułu zajęcia rachunku w banku w
    którym sie starasz okredyt.

    --
    Pzdr
    Dawidek

  • 7. Data: 2004-11-12 07:50:49
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 23:57:34 +0100,
    osoba podpisana: Dawid Świtała <n...@W...com>
    napisała:
    > tkownik "Igor" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, pod warunkiem że US dokonał z tego tytułu zajęcia rachunku w banku w
    > którym sie starasz okredyt.

    Parokrotnie w banku, przy różnych okazjach, była taka pozycja
    "doprowadziłem/nie doprowadziłem do egzekucji komorniczej...." tak więc
    jeśli w banku w którym będzie się o kredyt starał też jest takie zdanie,
    to i tak bęedzie musiał się przyznać i tak.

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Keyboard error press F1 continue

  • 8. Data: 2004-11-12 08:37:50
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kamil Jonca wrote:
> [...]
    > jeśli w banku w którym będzie się o kredyt starał też jest takie zdanie,
    > to i tak bęedzie musiał się przyznać i tak.

    mandat to nie egzekucja komornicza ;)

    KG

  • 9. Data: 2004-11-12 08:49:00
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 09:37:50 +0100,
    osoba podpisana: kam <X#k...@w...pl#X>
    napisała:

    > mandat to nie egzekucja komornicza ;)
    Sam mandat - nie. Natomiast czasami słyszałem, że komornika po to
    wysyłają.
    KJ
    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 10. Data: 2004-11-12 09:26:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kamil Jonca wrote:
    > Sam mandat - nie. Natomiast czasami słyszałem, że komornika po to
    > wysyłają.

    na pewno _komornika_? :)

    KG