  • 1. Data: 2004-11-11 13:55:07
    Temat: BPH i promocja ;-)
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Wczoraj zadzoniłą do mnie pani z mojego 'ulubionego' oddziału z
    informacją, że jest promocja i dla posiadaczy KK jest darmowy srebrny
    Sez@m. Na moje pytanie przez jako okres, dowiedziałem się, że o zależy od
    limitu karty. Dla mnie byłoby to 6 miesięcy. Wie może ktoś coś wiecej na
    temat tej promocji? :D

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 2. Data: 2004-11-11 14:07:20
    Temat: Re: BPH i promocja ;-)
    Od: sunwoj <s...@W...op.pl>

    a jaki limit karty dla tylu miesiecy?

  • 3. Data: 2004-11-11 14:50:15
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Promocja dla posiadaczy kart kredytowych nie posiadających konta osobistego.

  • 4. Data: 2004-11-11 17:31:01
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 15:50:15 +0100, Darek
    <d...@p...onet.pl> napisał:

    > Promocja dla posiadaczy kart kredytowych nie posiadaj?cych konta
    > osobistego.

    No to ja wiem ale cuś wiecej by mi się przydało :D

  • 5. Data: 2004-11-11 17:37:51
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 15:07:20 +0100, sunwoj <s...@W...op.pl>
    napisał:

    > a jaki limit karty dla tylu miesiecy?

    5k

  • 6. Data: 2004-11-11 17:50:03
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    No co więcej mozna - jak Ci zaproponowali 6 miesięcy bez opłat za konto to
    jak otworzysz przez 6 miechów masz za darmo. Ale jak w ciągu roku po ustaniu
    promocji zrezygnujesz z konta - wtedy opłata 50zł (taki hak w większości
    promocji do kont)
    Konto srebrne jest dość dobre - bankowość interetowa free (przelewy za
    darmo) itd - więcej dowiesz się ze stroby Banku lub w swoim 'ulubionym'
    Oddziale. Po promocji opłata wynosi 9,95 zł.

    A tu masz link do srebrnego
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunki_o
    sobiste/srebrny_sezam

  • 7. Data: 2004-11-11 18:28:56
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 18:50:03 +0100, Darek
    <d...@p...onet.pl> napisał:

    > No co wi?cej mozna - jak Ci zaproponowali 6 miesi?cy bez op?at za konto
    > jak otworzysz przez 6 miechów masz za darmo. Ale jak w ci?gu roku po
    > ustaniu
    > promocji zrezygnujesz z konta - wtedy op?ata 50z? (taki hak w wi?kszo?ci
    > promocji do kont)

    To chyba w Bepehahaha taki hak. ING miało uczciwą promocje - nie podoba
    się to siezamykało za darmo.