  • 1. Data: 2004-11-11 16:34:38
    Temat: Bid pay
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Wlasnie zaplacilem przez bidpay ( WesternUnion ) za wygrana aukcje na
    ebay.com. Sprzedajacy akcepowal tylko Money Order, nie mial umowy z bidpay -
    wiec MoneyOrder przyjdzie do niego poczta. I tu wlasciwe pytanie:

    Czy Money Order bidpay-a rozni sie zasadniczo od innych Money Order ?
    Interesuje mnie, czy zrealizowanie takiego polecenia bedzie sie dla
    sprzedajacego wiazalo z jakimikolwiek komplikacjami wiekszymi niz w
    przypadku standardowych Money Order, ktore zdaje sie w USA kupuje sie na
    stacjach benzynowych, poczcie czy w supermarketach. Gdzie on tomoze
    zrealizowac i czy bedzie musial daleko jezdzic ?

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2004-11-11 17:35:13
    Temat: Re: Bid pay
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Prawdopodobnie zaniesie go do banku gdzie ma konto czekowe.

    Moze go zrealizowac w wielu innch miejscach ale wtedy zaplaci pare procent
    prowizji.

    PZDR

  • 3. Data: 2004-11-11 17:36:59
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

> [...]
    > stacjach benzynowych, poczcie czy w supermarketach. Gdzie on tomoze
    > zrealizowac i czy bedzie musial daleko jezdzic ?

    Bedzie musial jechac do banku i wplacic na konto i do tego czekac nawet 5
    dni na realizacje az sie 'skeszuje'

  • 4. Data: 2004-11-11 18:20:06
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > Bedzie musial jechac do banku i wplacic na konto i do tego czekac
    > nawet 5 dni na realizacje az sie 'skeszuje'

    Dzieki.

    Ale czy bedzie musial placic prowizje realizujac czek w swoim banku ?

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2004-11-11 19:56:37
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

    > Dzieki.
    >
    > Ale czy bedzie musial placic prowizje realizujac czek w swoim banku ?

    Nie jesli wplaci na konto w banku. Tak jesli zaniesie np. do punktu gdzie
    rozmieniaja czeki.