  • 11. Data: 2002-06-11 08:28:11
    Temat: Re: czy LG jest bezpieczny ?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boa" <a...@N...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:ae2e0t$eeq$1@news.tpi.pl...

    > jestes pracownikiem LG ?
    > skad wiesz ze nie bylo reklamacji ?

    juz dawno byloby glosno o tym w prasie albo chociazby na pbb.

    > skoro dalej nie rozumiesz to zadam proste pytanie
    > czy posiadanie dwoch hasel do LG (ktos zainstalowal mi sniffera na kompie
    > pracy i nawet o tym nie wiem)
    > wystarczy do wyzerowania konta w LG odpowiedz:
    > a) tak
    > b) nie
    >
    > wnioski wyciagnij sam

    znajomosc hasel wystarcza. Ale watpie zeby ich poznanie bylo takie proste.

    Poza tym w momencie wyplyniecia wiekszej gotowki nielegalnie sadze ze
    moznaby stworzyc taki szum prasowy wokol LG ze bardzo szybko zwrociliby
    pieniadze bo nie oplacaloby im sie chodzic po sadach.

    D.

  • 12. Data: 2002-06-11 09:27:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Dave wrote:

    > Poza tym w momencie wyplyniecia wiekszej gotowki nielegalnie sadze ze
    > moznaby stworzyc taki szum prasowy wokol LG ze bardzo szybko zwrociliby
    > pieniadze bo nie oplacaloby im sie chodzic po sadach.

    no wlasnie, tyle sie czyta o zwracaniu nie swoich pieniedzy w przypadku
    pomylek, wydaje mi sie ze zlodziej nie moze po prostu przelac kasy
    na swoj rachunek, w tym celu musi miec przynajmniej konto zalozone
    na fikcyjne dane

    mnie sie wydaje ze zaden bank ktoremu zalezy na rozwoju bankowosci
    internetowej nie dopuscilby do upublicznienia informacji o udanych
    kradziezach z kont klientow

  • 13. Data: 2002-06-11 11:05:15
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > pomylek, wydaje mi sie ze zlodziej nie moze po prostu przelac kasy
    > na swoj rachunek, w tym celu musi miec przynajmniej konto zalozone

    Np. przedpłacone Maestro (na okaziciela).

    BAH

  • 14. Data: 2002-06-11 11:18:04
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    BAH wrote:

    > "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > Np. przedpłacone Maestro (na okaziciela).

    do wydania tej karty nie sa potrzebne zadne dokumenty?

  • 15. Data: 2002-06-11 11:59:43
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > do wydania tej karty nie sa potrzebne zadne dokumenty?

    Do wydania sa potrzebne ale mozna ją podarować lub "zgubić".

    BAH

  • 16. Data: 2002-06-11 13:41:46
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    BAH wrote:

    > Do wydania sa potrzebne ale mozna ją podarować lub "zgubić".

    W przypadku darowania wiesz komu ja dajesz, a czy z danych
    na karcie mozna odczytac nr rachunku do ktorego jest
    podpieta?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 17. Data: 2002-06-11 14:17:45
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    > W przypadku darowania wiesz komu ja dajesz,

    Ja wiem.
    Ale czy menel wie jak sie nazywa "fundator piwa" ? :-)

    > a czy z danych na karcie mozna odczytac nr rachunku
    > do ktorego jest podpieta?

    To jest utrudnienia dla znalazcy karty :-))

    Ale przeciez mogłem sobie go zapisać na karcie
    (bezpieczniejsze to niz zapisywanie PIN-u)

    To jest mniej wiecej tak jak z facetem,
    który realizuje skradziony czek.
    Wiadomo kto wypłacił a nic nie mozna mu zrobić :-((

    BAH