  • 11. Data: 2006-12-04 19:40:23
    Temat: Re: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    news:eku5hf$mo8$1@news.onet.pl...

    > A ja wrecz odwrotnie. Mam konto osobiste i jestem zadowolony.

    Mialem konto osoboste JA i tez bylem zadowolony. Ale zamknalem,
    bo gdzie indziej jestem tez tak samo zadowolony, ale nie musze placic
    (Lukas Ekonto Pro).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2006-12-04 19:42:30
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
    > Mialem konto osoboste JA i tez bylem zadowolony. Ale zamknalem,
    > bo gdzie indziej jestem tez tak samo zadowolony, ale nie musze placic
    > (Lukas Ekonto Pro).

    Ja mam placowki Multi w miejsach, w ktorych czesto bywam. A Lukasy nie
    wiem gdzie sa i nie widze potrzeby zmiany.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2006-12-05 19:24:32
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Ja mam placowki Multi w miejsach, w ktorych czesto bywam. A Lukasy nie
    > wiem gdzie sa i nie widze potrzeby zmiany.

    Przeicez nikt Ci nie zabrania miec konto gdzie chcesz. Byc moze nawet w
    Twoim
    przypadku Multi jest najbardziej korzystne. Ale skoro nie znasz oferty
    konkurencji (przynajmniej ja odnioslem takie wrazenie z posta) to
    trudno powiedziec, czy obiektywnie oferta Multi jest dobra.
    Jezeli czesto korzystasz z placowek to pewnie najlepszy bank bedzie taki,
    ktory ma blisko oodzial. W placowce Multi bylem tylko raz (nie liczac
    wyplat z bankomatu) - zamknac konto;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 14. Data: 2006-12-05 20:03:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > Jezeli czesto korzystasz z placowek to pewnie najlepszy bank bedzie taki,
    > ktory ma blisko oodzial. W placowce Multi bylem tylko raz (nie liczac

    Lukasa znam tylko z tego, ze kiedys co przejezdzalem obok, to widzialem
    tam gigantyczne tlumy co splacaly chyba jakies raty. Ale to bylo w innym
    miescie akurat na trasie przejazdu. Tym niemniej wystarczylo to do tego
    abym nie chcial tam miec konta. A oferte znam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos