  • 1. Data: 2006-12-02 12:57:13
    Temat: emFinanse - ciekawe jak to oceniacie???
    Od: a...@w...pl

    Mam zamiar skorzystać z oferty emFinanse

    czy może mi ktoś opisać swoje relacje z ta instytucją???

  • 2. Data: 2006-12-04 11:59:49
    Temat: Re: emFinanse - ciekawe jak to oceniacie???
    Od: "Michał Piotrowski" <k...@g...pl>

    > Mam zamiar skorzysta=E6 z oferty emFinanse
    >
    > czy mo=BFe mi kto=B6 opisa=E6 swoje relacje z ta instytucj=B1???

    Brałem u nich hipotekę - jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim szybkie
    tempo, a poza tym dobry kotakt z moim opiekunem ze strony emFinanse.

    Przed świętami biorę od nich gotówkę, bo mają dobrą ofertę.