  • 1. Data: 2006-12-02 19:44:22
    Temat: czas odejsc z Multibanku promocja dla nowych Konto Firmowe
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    Czas odejsc z Multibanku teraz jest promocja za konto firmowe 0zl pzrez caly
    okres umowy a dla mnie ze mam konto od kilku lat nic ew moze podwyzka zeby
    utrzymac nowych tych co beda mieli 0 zl super traktowanie klienta.

    wlasnie szukam nowego konta internetowego
    VWbank wypada niezle 36 rocznie za prowadzenie 0zł za wszystkie przelewy
    (nie potrzebuje zadnych kart tylko konto do placenia faktur) srednio ok
    20-50 przelewow miesiecznie.

    czy znacie jeszcze jakies inne ciekawe propozycje

    ps.
    zachecam do opuszczenia Multibanku bo zaczyna traktowac starych klientow jak
    TPSA ( z ktorej juz dawno zrezygnowalem)

  • 2. Data: 2006-12-02 20:03:51
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "....co to..." news:eksl2j$u9q$1@news.dialog.net.pl

    > zachecam do opuszczenia Multibanku bo zaczyna traktowac starych klientow
    jak
    > TPSA ( z ktorej juz dawno zrezygnowalem)

    Nie jestem klientem Multibanku ale z tego co zdążyłem się zorientować to w
    tym banku takie podejście do klienta jest swoistego rodzaju normą.
    Z drugiej zaś strony mamy do czynienia ze swoistego rodzaju paradoksem.
    Mianowicie jakiś czas temu Multibank ogłosił, że na tle np. mBanku jego
    wyniki są dość mizerne dlatego też podwyższają prowizją aby jakoś uzupełnić
    swoje braki w zyskach :O
    Może lepszym rozwiązaniem było by zmienić podejście do klienta.

    PS. Dwóch moich znajomych pożegnało się z tym bankiem (konta indywidualne).
    Są teraz zadowoleni :)

  • 3. Data: 2006-12-02 20:21:23
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    VWbank wypada niezle

    Będzie Ci pasował przy tej ilosci przelewów. historię przelewów można
    skopiować do exela i posortować. polecam

    pzdr

  • 4. Data: 2006-12-02 20:22:46
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > skopiować do exela i posortować. polecam

    wymaga to tylko drobnej obróbki - łatwo sie robi

  • 5. Data: 2006-12-02 22:02:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 2 Dec 2006 21:22:46 +0100, w <eksnao$709$1@inews.gazeta.pl>, "jst"
    <l...@W...pl> napisał(-a):

    > wymaga to tylko drobnej obróbki - łatwo sie robi

    Nie ma potrzeby -- jest Sokaris Wyciągi :)

  • 6. Data: 2006-12-03 07:54:00
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    "Nie ma potrzeby -- jest Sokaris Wyciągi :)"

    http://www.bankonet.pl/index.php?ids=153
    fajny program - ale dla banków gdzie nie mozna skopiować histrorii na
    zasadzie skopiuj i wklej . w VW bank tak mozna wiec po co płacic za program.

    ale dzięki za podpowiedź - może sie przyda kiedys.

    pzdr
    j.

  • 7. Data: 2006-12-03 09:31:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Telly Savalas napisał(a):
    > PS. Dwóch moich znajomych pożegnało się z tym bankiem (konta indywidualne).
    > Są teraz zadowoleni :)

    A ja wrecz odwrotnie. Mam konto osobiste i jestem zadowolony.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2006-12-03 16:49:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 3 Dec 2006 08:54:00 +0100, w <ektvqr$2c1$1@inews.gazeta.pl>, "jst"
    <l...@W...pl> napisał(-a):

> [...]
    > zasadzie skopiuj i wklej . w VW bank tak mozna wiec po co płacic za program.
    >
    > ale dzięki za podpowiedź - może sie przyda kiedys.

    Sokaris jest bezpłatny.

  • 9. Data: 2006-12-03 17:01:46
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    "Sokaris jest bezpłatny."

    to chyba nie otworzyłes linka który podałem - masz tam ceny

    pzdr

  • 10. Data: 2006-12-03 18:25:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 3 Dec 2006 18:01:46 +0100, w <ekuvtt$ml4$1@inews.gazeta.pl>, "jst"
    <l...@W...pl> napisał(-a):

    > "Sokaris jest bezpłatny."
    >
    > to chyba nie otworzyłes linka który podałem - masz tam ceny

    "Sokaris Wyciągi to bezpłatna (freeware)..." z menu programu.