  • 1. Data: 2006-12-02 18:44:55
    Temat: Przeniesienie KK do Citibanku
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    czy Citibank wprowadzil juz mozliwosc przeniesienia KK do tegoz banku na
    podstawie wyciagow z innej KK?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 2. Data: 2006-12-02 19:18:49
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Citibanku
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Michal Raczko napisał(a):
    > Witam,
    >
    > czy Citibank wprowadzil juz mozliwosc przeniesienia KK do tegoz banku na
    > podstawie wyciagow z innej KK?

    To nie nobilituje - księciem nie zostaniesz.....

  • 3. Data: 2006-12-02 20:00:36
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    jo44 wrote:
    > To nie nobilituje - księciem nie zostaniesz.....

    Co nie nobilituje? Innymi slowy - co autor mial na mysli? :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 4. Data: 2006-12-03 15:24:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    jo44 napisał(a):
> [...]

    nie ma tam takiej opcji, ale zapytaj czy dadza Ci tam karte bez
    zaswiadczen, jak bylem zainteresowany ichniejsza karta to zadzwonilem na
    info, skontaktowali mnie z handlowcem i dostalem karte bez zadnych
    papierow (nie musialem przedstawiac zaswiadczenia o zatrudnieniu), limit
    co prawda tylko 3000 zl, ale ta karta sluzy mi przede wszystkim do
    dokonywania comiesiecznych platnosci za media, tel. i czynsz, wiec limit
    w zupelnosci wystarcza ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2006-12-03 16:23:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > co prawda tylko 3000 zl, ale ta karta sluzy mi przede wszystkim do
    > dokonywania comiesiecznych platnosci za media, tel. i czynsz, wiec limit

    Czyli dostales KK na dobre slowo ? Moze jakos wiecej detali podasz jak
    sie to odbywalo ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2006-12-03 17:44:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-12-03 17:23, Mithos stwierdził, że:
    > Czyli dostales KK na dobre slowo ? Moze jakos wiecej detali podasz jak
    > sie to odbywalo ?

    Citek ma specjalne oferty dla pracowników wybranych firm (w każdym razie
    miał) i polegają one między innymi na odstąpieniu od wymogu
    przedstawiania zaświadczenia o dochodach.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-12-04 10:40:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > miał) i polegają one między innymi na odstąpieniu od wymogu
    > przedstawiania zaświadczenia o dochodach.

    nie wiem czy moja firma sie zalicza do tych wybranych, ale dostalem
    karte wlasnie na "dobre slowo"

    generalnie to tylko chcialem zapytac o kilka rzeczy zwiazanych z karta,
    ale oni zaczeli mnie przekonywac, ze warto taka karte posiadac,
    powiedzialem OK, ale pod warunkiem, ze nie bede musial przedstawiac
    zadnych zaswiadczen, bo....mi sie nie chce ganiac do płac
    i kolo powiedzial OK, ale max. limit to 3000, zgodzilem sie i dostalem
    karte bez zaswiadczenia o dochodach, gdybym musial je przedstawic to
    karty by mi nie dali, bo akurat konczyla mi sie umowa o prace na czas
    okreslony

    teraz mam zamiar z nimi pogadac o zniesieniu oplaty za korzystanie z
    karty w kolejnym roku, co-brand z BP kosztuje chyba z 80zl, nie mam
    zamiaru tyle placic...

    zalety karty to punkty BP, za platnosci i tankowanie oraz bezplatne
    przelewy z rachunku karty (na wybrane rachunki)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2006-12-07 19:09:12
    Od: Nco <n...@v...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > karte bez zaswiadczenia o dochodach, gdybym musial je przedstawic to
    > karty by mi nie dali, bo akurat konczyla mi sie umowa o prace na czas

    Ja mialem taka sama argumentacje ze mi sie nie chce biegac po
    zaswiadczenia, tylko ze dostalem 6000 na dobre slowo. Jedyne o co
    poprosili to o kopie faktury za telefon i to chodzilo bardziej o fakture
    na dane miejsce zamieszkania niz o kwote na fakturze (abonament 2,44)

    Pzdr
    Nco