  • 1. Data: 2006-12-02 11:54:23
    Temat: jak się wchodzi do Millennium?
    Od: zbig <z...@p...com>

    niedawno założyłem konto w Mille, mam kartę, aktywowałem ją przez net i
    teraz jak rozumiem w bankomacie mogę wydrukować sobie hasło2 do
    potwierdzania operacji itd..
    byłem dzisiaj obok placówki Millennium, z tym że bankomat jest tam
    wewnątrz budynku oddziału w takim segmencie jakby przedsionku. jest przy
    drzwiach czytnik kart i próbowałem przeciągnąć tam kartą, ale drzwi się
    nie otworzyły. poniewaz nie mam doświadczen z tym jak działa ten bank to
    dałem sobie spokuj z próbami wtargnięcia na teren obiektu (mysląc że
    może jest to czytnik dla pracowników którzy przychodzą rano do pracy),
    ale na stronie www ten bankomat jest opisany jako czynny 24H - więc
    pytanie moje jest takie:
    jak technicznie rzecz biorąc skorzystać z tego bankomatu oraz czy to
    prawda że hasło2 można dostać w bankomacie bez żadnych dodatkowych
    formalności w oddziale?

    pozdrawiam,
    zk

  • 2. Data: 2006-12-02 12:07:03
    Temat: Re: jak się wchodzi do Millennium?
    Od: <o...@o...pl>

    Użytkownik "zbig" <z...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak technicznie rzecz biorąc skorzystać z tego bankomatu oraz czy to
    > prawda że hasło2 można dostać w bankomacie bez żadnych dodatkowych

    hasło 2 otrzymasz drukujac je w bankomacie

    wchodzisz do jak to nazwałes przedsionka przeciagając kartę przez czytnik
    koło drzwi

    zapali się dioda i otwierasz drzwi

  • 3. Data: 2006-12-02 19:21:17
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    o...@o...pl napisał(a):

    > wchodzisz do jak to nazwałes przedsionka przeciagając kartę przez czytnik
    > koło drzwi
    >
    > zapali się dioda i otwierasz drzwi

    Masz tylko 4 różne możliwości by "przeciągnąć" kartę.
    Wypróbowałeś wszystkie??

  • 4. Data: 2006-12-02 19:59:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@N...gazeta.pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał(a):

    > o...@o...pl napisał(a):
    >
    > Masz tylko 4 różne możliwości by "przeciągnąć" kartę.
    > Wypróbowałeś wszystkie??

    mozliwosci przeciągania z różną prędkością jestznacznie wiecej niz 4.
    A to jest głowny problem w takich czytnikach...

    Slawek

  • 5. Data: 2006-12-02 22:27:21
    Od: "P___" <b...@e...pl>

    "Slawek Kos" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > mozliwosci przeciągania z różną prędkością jestznacznie wiecej niz 4.
    > A to jest głowny problem w takich czytnikach...
    >
    > Slawek

    Ja zanim pozegnalem sie z tym bankiem z kolei nigdy nie mialem problemu z
    dostaniem sie do bankomatu, bo zawsze tam, gdzie korzystalem, te czytniki
    byly popsute i drzwi byly otwarte.

    --

    P___ Jaku-b

  • 6. Data: 2006-12-05 13:25:25
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Masz tylko 4 różne możliwości by "przeciągnąć" kartę.
    > Wypróbowałeś wszystkie??

    Możliwości jest 8. A mozna jeszcze w dwie strony - więc 16 :D
    pozdrawiam