  • 11. Data: 2004-10-03 09:57:34
    Temat: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Ale karta VE do Ja jest za 2 zł/m-c, a do My za darmo.

    Ba, karta dodatkowa do konta Ja to 3zł/m-c.

    Założenie: małżonkowie chcą posiadać rachunek w MultiBanku i mieć do
    niego kartę VE.

    Wariant I: dwa konta Ja + 2 karty - 2*(3zł+2zł) = 10zł/m-c
    Wariant II: konto Ja + pełnomocnik + 2 karty - 3zł+2zł+3zł = 8zł/m-c
    Wariant III: konto My + 2 karty - 7zł + 0zł + 0zł = 7zł/m-c

    Sytuacja zmienia się, jeśli któryś z małżonków nie chce karty VE.

    Marek

  • 12. Data: 2004-10-03 10:02:21
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale karta VE do Ja jest za 2 zł/m-c, a do My za darmo.
    >
    > Bogdan B.

    faktycznie..

  • 13. Data: 2004-10-03 10:02:38
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    > Nie, za miesiąc.
    > Jeżeli wiesz coś o czym ja nie wiem to napisz.

    faktycznie jest tak.. sorki

  • 14. Data: 2004-10-03 10:05:52
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-to.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wariant III: konto My + 2 karty - 7zł + 0zł + 0zł = 7zł/m-c
    >
    > Sytuacja zmienia się, jeśli któryś z małżonków nie chce karty VE.

    dokłądnie tak trzeba będzie zrobić jak w pkt. 2 .. a małżonkę zapoznać z
    faktem, iż nie będzie miała karty.. w sumie i tak korzysta z niej raz na pół
    roku ;)

  • 15. Data: 2004-10-03 10:10:24
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik Bogdan B. <b...@w...pl> w poscie
    news:cjoicj$nii$1@atlantis.news.tpi.pl napisal, co nastepuje:

    > IMHO - w tym nie ma sensu :(

    IMHO - tez tak mysle... - a poza tym, gdyby z Doktora Plama zostala plama -
    tzn. jego zona przypadkiem by owdowiala nie bedzie tak latwo z dostepem do
    pieniedzy, gdyz pelnomocnictwo wowczas wygasa...

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 16. Data: 2004-10-03 10:18:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Doktor Plama napisał(a):

    > w tym cały sens... nie będzie bank odbijał tych przelewów ;)

    Niestety, ale formalnie ma do tego prawo. A czy to robi to już inna
    sprawa. A jeszcze inna - czy będzie robić.

  • 17. Data: 2004-10-03 10:20:53
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cjojhn$k9s$1@news.elsat.net.pl...

    > Niestety, ale formalnie ma do tego prawo. A czy to robi to już inna
    > sprawa. A jeszcze inna - czy będzie robić.

    dostałem informację z BOKu w MULTIBANKU że bank takie przelewy "łyka"

  • 18. Data: 2004-10-03 10:22:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Doktor Plama napisał(a):

    > dostałem informację z BOKu w MULTIBANKU że bank takie przelewy "łyka"

    Masz to na piśmie/regulaminie/umowie/whatever?

    Małżonka nie jest stroną umowy.

  • 19. Data: 2004-10-03 10:28:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Doktor Plama wrote:

    > dostałem informację z BOKu w MULTIBANKU że bank takie przelewy "łyka"

    Prawie każdy bank (ponoć z wyjątkiem Kredyt banku) łyka, bo przy
    automatycznym księgowaniu zwraca uwagę tylko na numer. A potem np. taki ING
    przegrywa sprawę w sądzie z klientem, który zrobił przelew niewłaściwej
    osobie. Nie zdziw się jeżeli kiedyś bank zleci zmianę swojego oprogramowania
    i przestanie łykać takie przelewy.

    Bogdan B.

  • 20. Data: 2004-10-03 10:44:43
    Od: "noname" <n...@p...pl>

    Kredyt tez lyka , bo jestem pelnomocnikiem i na moje dane tez dochodza.

    Pozdrawiam