  • 41. Data: 2004-10-04 21:23:54
    Temat: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    S.T. wrote:

    > Szanowny Panie :-)
    > Myli Pan tę Panią z tym niechlujem, dr Plamą, który ma potrzebę
    > cytowania, ale nie wie do czego służy cudzysłów.

    Jeżeli muszę się tłumaczyć Tobie i Robertowi z tego że co miało być w
    zamierzeniu pastiszem i z tego że nie jestem ślepy - to znak że czas iść
    spać :(

    B.

  • 42. Data: 2004-10-04 21:36:13
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jeżeli muszę się tłumaczyć Tobie i Robertowi z tego że co miało być w
    > zamierzeniu pastiszem i z tego że nie jestem ślepy - to znak że czas iść
    > spać :(

    Albo Ci to nie wyszło, albo my też już powinniśmy &brvbar;-)

    St.

  • 43. Data: 2004-10-05 13:17:35
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cjsf25$ch7$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@w...pl>:

    > Jeżeli muszę się tłumaczyć Tobie i Robertowi z tego że co miało być w
    > zamierzeniu pastiszem i z tego że nie jestem ślepy - to znak że czas
    > iść spać :(

    Nie musisz: intencje odczytalem bezblednie.

    --
    Robert

  • 44. Data: 2004-10-05 13:20:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    RobertSA wrote:

    > Nie musisz: intencje odczytalem bezblednie.

    Dziękuję - myślałem że z moim poczuciem humoru gorzej ;-)

    Bogdan B.

  • 45. Data: 2004-10-05 18:21:26
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szanowny Panie :-)
    > Myli Pan tę Panią z tym niechlujem, dr Plamą, który ma potrzebę cytowania,
> [...]

    oo wypraszam sobie do jasnej ciasnej - niech(l)ujem jesteś pan panie st.