  • 1. Data: 2004-10-02 17:32:46
    Temat: Multibank i karta kredytowa pod lokate.
    Od: "noname" <n...@p...pl>

    Czy u Was tez nie mozna wyswietlic szczegolow tej lokaty w serwisie WWW ???
    Rozumiem ze nie mozna jej zerwac czy zmienic, bo jest to zastaw dla banku
    ale chcialbym wiedziec czy odsetki po roku zostana do niej dopisane czy
    wyplacone na powiazane konto. Bo lokata jest automatycznie wznawiana po
    roku.

    Ciekawi mnie tez czy w trakcie trwania lokaty moge dolozyc do niej kase i
    zwiekszyc tym limit kredytowy karty ??? Czy musze zalozyc osobna lokate ???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-02 19:41:00
    Temat: Re: Multibank i karta kredytowa pod lokate.
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > ale chcialbym wiedziec czy odsetki po roku zostana do niej dopisane czy
    > wyplacone na powiazane konto. Bo lokata jest automatycznie wznawiana po

    Ja od poczatku widze lokate, wczesniej pod Lokaty, teraz w Centrum Oszczedzania.
    Widoczne sa wszystkie szczegoly, mam takze opcje zerwania lokaty.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl