  • 1. Data: 2004-10-03 07:12:15
    Temat: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    w multibanku można założyć ror - multikonto razem z żoną mężem w następujący
    sposób:

    1. zakładamy multikonto jestem na siebie (prowadzenie 3pln),
    2. robimy pełnomocnictwo na współmałżonka (0pln)
    3. korzystamy z konta we dwójkę do woli - wszystkie przelewy wynagrodzeń
    moje i żony spokojnie docierają na konto

    w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie kostuje
    7pln

    pozdro!

  • 2. Data: 2004-10-03 07:26:48
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Doktor Plama wrote:
> [...]
    > wynagrodzeń moje i żony spokojnie docierają na konto
    > w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie

    A co w tym tak niezwykłego że o tym piszesz?
    Ja mam do Multikonta Ja dwoje pełnomocników, w tym ani jednej żony czy
    męża - też mam się pochwalić ;-) ?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-10-03 07:48:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Doktor Plama napisał(a):

> [...]
    > moje i żony spokojnie docierają na konto
    >
    > w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie kostuje

    Tylko, że konto nie należy do Twojej małżonki. Nie zdziw się, gdy bank
    zacznie kiedyś odbijać przelewy przychodzące do niej / wystąpią różne
    inne problemy.

  • 4. Data: 2004-10-03 07:55:10
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    > Tylko, że konto nie należy do Twojej małżonki. Nie zdziw się, gdy bank
    > zacznie kiedyś odbijać przelewy przychodzące do niej / wystąpią różne
    > inne problemy.

    Jest to wielce prawdopodobne.

    Mialem podobna sytuacje:
    zwrot podatku z US, ale urzedasy sie pomylily i na przelewie było
    moje konto ale dane osobowe zony i pomimo, iż zona jest upowazniona
    w pelnym zakresie do konta to BZWBK przelewu nie przyjal

    Piotr Wójtowicz

  • 5. Data: 2004-10-03 08:38:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 09:12:15 +0200,
    osoba podpisana: Doktor Plama <f...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    > sposób:
    >
    > 1. zakładamy multikonto jestem na siebie (prowadzenie 3pln),
    > 2. robimy pełnomocnictwo na współmałżonka (0pln)
    Na pewno 0 PLN ? (NIe wiem, może fakt, ze to są małżonkowie gra pewną
    rolę.)

    > 3. korzystamy z konta we dwójkę do woli - wszystkie przelewy wynagrodzeń
    > moje i żony spokojnie docierają na konto
    A jak z kartami ?

    > w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie kostuje
    > 7pln
    No, w sumie 2*Ja wychodi 6 PLN (i to mnie najbardziej dziwi :-) )

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 6. Data: 2004-10-03 09:29:34
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > No, w sumie 2*Ja wychodi 6 PLN (i to mnie najbardziej dziwi :-) )

    Ale karta VE do Ja jest za 2 zł/m-c, a do My za darmo.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-10-03 09:41:50
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał
    w wiadomości news:cjoan3$is8$2@news.elsat.net.pl...

    > Tylko, że konto nie należy do Twojej małżonki. Nie zdziw się, gdy bank
    > zacznie kiedyś odbijać przelewy przychodzące do niej / wystąpią różne inne
    > problemy.

    w tym cały sens... nie będzie bank odbijał tych przelewów ;)

  • 8. Data: 2004-10-03 09:42:55
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale karta VE do Ja jest za 2 zł/m-c, a do My za darmo.
    >
    > Bogdan B.

    tak ale płacisz 2 pln za rok ;)

  • 9. Data: 2004-10-03 09:55:22
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Doktor Plama wrote:

    > tak ale płacisz 2 pln za rok ;)

    Nie, za miesiąc.
    Jeżeli wiesz coś o czym ja nie wiem to napisz.

  • 10. Data: 2004-10-03 09:56:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Doktor Plama wrote:

    > w tym cały sens... nie będzie bank odbijał tych przelewów ;)

    IMHO - w tym nie ma sensu :(