  • 21. Data: 2004-10-03 11:07:25
    Temat: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: "b2d2" <d...@p...fm>

    > w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie kostuje
    > 7pln

    I zmieniamy bank i płacimy zero za używanie konta...
    --

    Pinio
    -------------

  • 22. Data: 2004-10-03 13:24:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    noname wrote:
    > Kredyt tez lyka , bo jestem pelnomocnikiem i na moje dane tez
    > dochodza.

    Płaciłem za towar u kogoś z kontem firmowym w KB - nalegał żeby w danych
    wpisać firmę a nie jego nazwisko bo będzie zwrot. Stąd ta uwaga.

    Bogdan B.

  • 23. Data: 2004-10-03 14:24:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Masz to na piśmie/regulaminie/umowie/whatever?

    mBank ma w umowie:
    "§ 10. Dyspozycje przelewu składane przez Posiadacza realizowane są wyłącznie
    w oparciu o podany przez niego numer rachunku beneficjenta przelewu.
    mBank nie odpowiada za dyspozycje przelewu zrealizowane zgodnie z podanym
    przez Posiadacza numerem rachunku beneficjenta przelewu."

    W multi zapewne będzie podobnie.
    Wprawdzie na razie zapis dotyczy tylko przelewów wychodzących,
    ale MZ zapis o przychodzących jest tylko kwestią czasu.
    (A może już jest?)

  • 24. Data: 2004-10-03 14:54:54
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    S.T. wrote:
> [...]
    > mBank nie odpowiada za dyspozycje przelewu zrealizowane zgodnie z
    > podanym przez Posiadacza numerem rachunku beneficjenta przelewu."

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html
    Gdzie to jest? Paragraf 10 mówi o pełnomocnictwie:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html#IV

    Bogdan B.

  • 25. Data: 2004-10-03 15:01:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 3 Oct 2004 16:54:54 +0200, "Bogdan B." <b...@w...pl>
    wrote:

    >http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_ot
    w_rach.html
    >Gdzie to jest? Paragraf 10 mówi o pełnomocnictwie:

    On chyba pisal o umowie a Ty powolujesz sie na regulamin. To nie to
    samo :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 26. Data: 2004-10-03 15:21:49
    Od: n...@p...onet.pl

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_otw
    _rach.html
    > Gdzie to jest? Paragraf 10 mówi o pełnomocnictwie:
> [...]

    Zimno ;-) UMOWA !

    http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_1os.pdf

  • 27. Data: 2004-10-03 15:28:19
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wprawdzie na razie zapis dotyczy tylko przelewów wychodzących,
    > ale MZ zapis o przychodzących jest tylko kwestią czasu.

    no i pięknie!

  • 28. Data: 2004-10-03 15:44:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    WAM wrote:

    > On chyba pisal o umowie a Ty powolujesz sie na regulamin. To nie to
    > samo :)

    Ano nie jest ;-)
    Ale i tak w mojej umowie z mBankiem pisze w par. 10:
    "umowę sporządzono w dwóch jednakowo brzmiących egzemplarzach po jednym dla
    każdej ze stron umowy"
    Zobaczę w tej z Multi.

    Bogdan B.

  • 29. Data: 2004-10-03 15:48:28
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Zimno ;-) UMOWA !

    To fakt ;-)

    > http://www.mbank.com.pl/download/pdf/umowa_1os.pdf

    Eee, do bani ta umowa. To ja mam lepszą, takich już nie robią :(

    Bogdan B.

  • 30. Data: 2004-10-03 15:58:58
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Zobaczę w tej z Multi.

    W mojej umowie sprzed dwóch lat nie ma takiego zapisu, otwierał ktoś
    niedawno?
    Widać w BRE też gazety czytają. Brak takiego zapisu kosztował ING coś 12.000
    zł ;-)

    Bogdan B.