  • 11. Data: 2007-11-02 08:23:39
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A po co mam wybierac kilka tysiecy ? Do normalnego placenia mam karte
    > kredytowa.

    Już widzę w warzywniaku albo spożywczaku obok te wielkie nalepy: Mastecard,
    Visa itp.itd. :-)

    /*-+

  • 12. Data: 2007-11-02 09:16:06
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message

    > Już widzę w warzywniaku albo spożywczaku obok te wielkie nalepy:
    > Mastecard, Visa itp.itd. :-)

    Przedpiszca napisal "z perspektywy Warszawy". Prawdziwy Metro kupuje warzywa
    w hipermarkecie placac kredytowka, nie w warzywniaku za gotowke ;)

    pozdr

  • 13. Data: 2007-11-02 10:07:48
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Prawdziwy Metro kupuje warzywa w hipermarkecie placac kredytowka, nie w
    > warzywniaku za gotowke ;)

    Oczywiście przepłacając ze 2x za nieświeży towar :-)

    /*-+

  • 14. Data: 2007-11-02 10:43:36
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    > Oczywiście przepłacając ze 2x za nieświeży towar :-)

    Metro nie przeplaca. Metro placi za styl zycia ;)

    pozdr

  • 15. Data: 2007-11-02 12:03:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Nov 2007 11:43:36 +0100, w <fgeuvg$tcp$1@news.onet.pl>, "Z"
    <a...@o...pl> napisał(-a):

    > "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote in message

    > Metro nie przeplaca. Metro placi za styl zycia ;)

    Skoro Metro przepłaca, to jak ocenić kogoś kto wybiera z bankomatu kilka
    tysięcy złotych??

  • 16. Data: 2007-11-02 13:14:06
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Skoro Metro przepłaca, to jak ocenić kogoś kto wybiera z bankomatu kilka
    tysięcy złotych??

    Sknerus... Ja z bankomaty zwykle po 2 dychy wypłacam. Na browara starczy.

    *piotr'ek*

  • 17. Data: 2007-11-02 17:06:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    *piotr'ek* napisał(a):
    > Już widzę w warzywniaku albo spożywczaku obok te wielkie nalepy:
    > Mastecard, Visa itp.itd. :-)

    W sklepie spozywczym jaki mam kolo siebie mozna placic karta. Zreszta ja
    w malych sklepach kupuje bardzo sporadycznie, bo nie mam czasu lazic
    po 5 budkach zeby kupic 4 bulki, mleko i dwa jablka. Z reguly jadam na
    miescie, bo na gotowanie takze nie mam zbyt wiele czasu. A jesli cos
    gotuje, to wszystkie skladniki najchetniej kupuje w jednym sklepie (wiec
    male warzywniaki tez odpadaja).

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2007-11-02 17:51:44
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A jesli cos gotuje, to wszystkie skladniki najchetniej kupuje w jednym
    > sklepie (wiec male warzywniaki tez odpadaja).

    I tak ma robić rozumiem większość społeczeństwa? Ja mam obok 2 spożywczaki,
    1 mięsny i 1 warzywniak. 400m dalej mam syfmarket i ostatnio tam byłem pół
    roku temu :-) Nie stać mnie na tamtejsze ceny i tracenie czasu do kasy lub
    przy przejeżdżaniu setek metrów za masłem.

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2007-11-02 18:56:35
    Od: - <...@...a>

    Dnia Fri, 02 Nov 2007 18:06:29 +0100, Mithos napisał(a):

    > nie mam czasu lazic
    > po 5 budkach zeby kupic 4 bulki, mleko i dwa jablka.

    A myślałeś, żeby wszystkie cztery bułki kupić w jednej budce? Zamiast
    pięciu, już byłyby trzy budki (zakładając, że jabłka też sprytnie kupiłbyś
    oba w jednym miejscu).

  • 20. Data: 2007-11-03 05:34:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Lis, 18:06, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W sklepie spozywczym jaki mam kolo siebie mozna placic karta. Zreszta ja
    > w malych sklepach kupuje bardzo sporadycznie, bo nie mam czasu lazic
    > po 5 budkach zeby kupic 4 bulki, mleko i dwa jablka.

    No coz, najsmaczniejsze wedliny i pieczywo sa z regoly w punktach
    bezkartowych. I tak sa drogie, a jakby jeszcze podniesli ceny o marze
    karciane, to ......