  • 11. Data: 2005-10-25 14:23:19
    Temat: Re: co polecacie zamiast Volkswagen Bank direct
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    On Tue, 25 Oct 2005 13:37:43 +0200, Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    wrote:

    >drugie konto tylko do wpłat i wypłat z VW? Ciężko będzie znaleźć
    >podstawowe, o wymaganej przez Ciebie funkcjonalności, inne niż VW.

    hmmm ...
    VW + lukas ekonto do wplat i wyplat ?

    a jak chcesz robic wieksza wyplate gotowki, to dzwonisz i zamawiasz
    odbior gotowki w dowolnym pasujacym ci oddziale lukasa.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2005-10-25 21:51:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bogdan B. napisał(a):

    > Od 2003 limity na pewno można zmieniać, co było wcześniej nie wiem.

    Od zawsze można było zmieniać. Jeszcze w czasach, kiedy e-directa nie było.

    M.

  • 13. Data: 2005-10-26 05:48:19
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@d...plINVALID>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > khem - a nie mozesz poprosic o jego powiekszenie? ;) Zadzwon i juz

    Nawet dzwonić nie trzeba - można dyspozycję wysłać pocztą wewnętrzną.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka