  • 1. Data: 2005-10-25 07:51:34
    Temat: Kredyt Hipoteczny a Cesja Ubezpieczenia na Życie.
    Od: "newc_gazeta" <w...@g...pl>

    Witam grupowiczów.

    Mam zamiar wziąść kredyt hipoteczny na zakup mieszkania w PeKaO SA i jako
    dodatkowego zabezpieczenia wymagają
    Cesji Ubezpieczenia na Życie - dlaczego nie wystarczy im Hipoteka.
    Ponieważ nie mam takiego ubezpieczenia proszę o radę:
    - w jakiej firmie i jakie ubezpieczenie na życie jest najkorzystniejsze,
    czyli Ja płacę jak NAJMNIEJ i KASA jest do wykorzstania po spłacie Kredytu,
    a nie przepada gdzieś w wszechświecie,
    a bank daje mi spokój .

  • 2. Data: 2005-10-25 12:00:48
    Od: "Bulbe" <b...@W...TO.wp.pl>

    "newc_gazeta" <w...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > - w jakiej firmie i jakie ubezpieczenie na życie jest najkorzystniejsze,
    > czyli Ja płacę jak NAJMNIEJ i KASA jest do wykorzstania po spłacie

    Może lepiej zmień bank, w którym chcesz wziąć kredyt.
    Bulbe

  • 3. Data: 2005-10-25 12:52:18
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "newc_gazeta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najkorzystniejsze,
    > czyli Ja płacę jak NAJMNIEJ i KASA jest do wykorzstania po spłacie

    Nie ma chyba czegoś takiego. Jak się ubezpieczasz to _kupujesz_ polisę. A
    po jakimś czasie ta polisa wygasa (zużywa się). Czy widziałeś sklep który
    zwracałby kasę za zużyte np. buty?
    Polisy na "życie i dożycie" też tak działają. Część ubezpieczeniowa po
    prostu przepada, a odkładana i inwestowana jest część "emerytalna". I
    tylko tą część się dostaje na koniec.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-10-27 18:39:39
    Od: "newc_gazeta" <w...@g...pl>

    Może lepiej zmień bank, w którym chcesz wziąć kredyt.
    Bulbe

    A niby dlaczego?
    Oprocentowanie 5.18% przez 24 m-c, a potem 5,68% na chwilę obecną;
    1,25% prowizja i WIBOR 3m-c.

    NIC TAŃSZEGO w PLN nie znalazłem,
    a w CHN z naszą sytuacją gospodarczą i krętami w przeliczaniu walut przez
    banki można się w perspektywie 25 lat nieźle przejechać.
    A co w momencie przejścia na strefę EURO???
    Być może jestem w błędzie to proszę o wyjaśnienie i propozycje, ale wnikliwa
    analiza postów za ostatnie dwa miesiące wykazała że inne banki wcale nie są
    bardziej konkurencyjne.