  • 1. Data: 2005-10-24 23:59:07
    Temat: Re: co polecacie zamiast Volkswagen Bank direct
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    kris wrote:
    > Kurcze, jak otwieralem to konto kilka lat temu to z tego co pamietam
    > te limity byly na sztywno
    > ustawione bez mozliwosci zmiany. Jednak teraz zadzwonilem i od reki je
    > zwiekszyli:)

    Od 2003 limity na pewno można zmieniać, co było wcześniej nie wiem.

  • 2. Data: 2005-10-25 10:08:04
    Temat: co polecacie zamiast Volkswagen Bank direct
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    Witam,

    Do tej pory posiadalem konto w Volkswagen Bank direct (e-direct, plus
    konto).
    Bylem z niego w miare zadowolony ale z czasem zaczalem dostrzegac minusy:
    - ograniczenia w wysokosci przelewow (max 500PLN na jeden przelew, max
    1000PLN dziennie)
    - tylko jedna kasa banku w Warszawie (zadko z niej korzystalem ale teraz
    wyprowadzam sie z Warszawy do Poznania)
    - inne mniej wazne w tej chwili:)

    Tak wiec szukam nowego banku, zalezy mi przede wszystkim na:
    - poza podstawowym rachunkiem, mozliwosc posiadania "konta lokacyjnego"
    (dodatkowe konto najlepiej z wyzszym oprocentowaniem, bez dodatkowych oplat,
    mozliwosc wycofania w kazdej chwili oszczednosci)
    - darmowe przelewy przez internet, oczywiscie mozliwosc definiowania
    odbiorcow
    - brak limitow co do wysokosci przelewow (ewentualnie limity na poziomie
    jakis 1500PLN na przelew)
    - realne placowki banku w wiekszych miastach (Poznan)
    - mozliwosc korzystania z duzej ilosci bankomatow gratis badz za niewielka
    prowizja (zadko korzystam ale jak juz musze to nie chce jezdzic i szukac
    konkretnego bankomatu bo w innych mam duuza prowizja)
    - sprawnie dzialajacy interfejs WWW(czesto korzystam, wolabym nie widziec
    komunikatow serwis chwilowo niedostepny itp)
    - przez telefon wystarczy mi informacja o saldzie rachunku
    - do rachunku wystarczy mi karta np. Visa Electron (najlepiej brak oplat za
    wydanie karty i za jej uzywanie, ubezpieczenie od nieautoryzowanego uzycia
    karty),
    choc nie wykluczam w przyszlosci korzystania z Visa lub MasterCard
    - jasna i prosta informacja ile i za co place (brak jakis dodatkowych
    ukrytych oplat o ktorych dowiaduje sie podczas korzystania z uslug banku)
    -wszelkie dodatkowe uslugi w cenie konta mile widziane:)

    Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi i propozycje.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2005-10-25 10:21:55
    Od: Michal M <w...@...pl>

    Sporo warunkow spelnia chyba Raiffeisen - http://www.raiffeisen.pl/
    Ja mam tam tylko konto lokacyjne:

    - darmowe przelewy (karteczka z haslami zamist tokena)
    - stabilny serwis (chyba zrobiony w javie)
    - oddzialy nie tylko w duzych miastach
    - zero oplat za prowadzenie
    - oprocentowanie progowe (ale sensowne zaczyna sie chyba w przedziale od 10.000)

    Tylko ze to konto ma ograniczenia - brak karty, brak definiowania przelewow w
    serwisie itp ale znikaja one po zalozeniu drugiego - "normalnego", w pelni
    funkcjonalnego, juz platnego konta.

  • 4. Data: 2005-10-25 10:24:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kris <k...@r...pl> wrote:
    > Bylem z niego w miare zadowolony ale z czasem zaczalem dostrzegac
    > minusy: - ograniczenia w wysokosci przelewow (max 500PLN na jeden
    > przelew, max 1000PLN dziennie)

    khem - a nie mozesz poprosic o jego powiekszenie? ;) Zadzwon i juz

    > - tylko jedna kasa banku w Warszawie (zadko z niej korzystalem ale
    > teraz wyprowadzam sie z Warszawy do Poznania)

    Masz darmowe bankomaty >400 zl - wiec to tez nie jest taki problem chyba? :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 5. Data: 2005-10-25 10:26:45
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    "Michal M" <w...@...pl> wrote in message
> [...]
    > przelewow w serwisie itp ale znikaja one po zalozeniu drugiego -
    > "normalnego", w pelni funkcjonalnego, juz platnego konta.

    Jesli produkt jest godny uwagi to nie mam oporow zeby za niego zaplacic:)

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2005-10-25 10:48:55
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > khem - a nie mozesz poprosic o jego powiekszenie? ;) Zadzwon i juz

    Nawet dzwonić nie musi. Mnie podnosili limit (nawet tego samego dnia jak
    miałem fuksa) jak przesłałem prośbę poczta wewnętrzną.

    reik/

  • 7. Data: 2005-10-25 11:05:14
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:djl1jh$6nn$1@news.onet.pl...

> [...]

    zwiekszyli:)

    > Masz darmowe bankomaty >400 zl - wiec to tez nie jest taki problem chyba?

    Czasami moze sie zdazyc ze chce wplacic pieniadze lub wyplacic duza kwota,
    wiec nie chce jechac specjalnie do Warszawy.

  • 8. Data: 2005-10-25 11:28:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kris <k...@r...pl> wrote:
    > Czasami moze sie zdazyc ze chce wplacic pieniadze lub wyplacic duza
    > kwota, wiec nie chce jechac specjalnie do Warszawy.

    No to zaloz OKO albo w Raiffeisenie konto lokacyjne i juz :

  • 9. Data: 2005-10-25 11:37:43
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    kris napisał(a):
    > Czasami moze sie zdazyc ze chce wplacic pieniadze lub wyplacic duza kwota,
    > wiec nie chce jechac specjalnie do Warszawy.

    drugie konto tylko do wpłat i wypłat z VW? Ciężko będzie znaleźć
    podstawowe, o wymaganej przez Ciebie funkcjonalności, inne niż VW.

    andy_nek

  • 10. Data: 2005-10-25 12:00:54
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:djl500$k48$1@news.onet.pl...

    > No to zaloz OKO albo w Raiffeisenie konto lokacyjne i juz :

    No faktycznie chyba zostane przy VW a ewentualnie pomysle o czyms dodatkowym
    np. Raiffeisen.

    Pozdrawiam
    Krzysiek