  • 41. Data: 2003-01-23 22:50:32
    Temat: Re: [citibank] kocham ich :)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b0pp3j$rbd$1@korweta.task.gda.pl...

    > Narobiles szumu, w rezultacie o niczym.

    Pan i wladnca grupy?

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2003-01-23 22:57:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b0pp3j$rbd$1@korweta.task.gda.pl...

    > Narobiles szumu, w rezultacie o niczym.

    Taaaaaaaaaaak _wspanialy_ jo44 wnosi strasznie duzo postami typu:

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    Gratuluje dobrego smaopoczucia i samokrytyki.

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2003-01-24 14:55:06
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" napisał w wiadomości ...

    > Pan i wladnca grupy?

    Po prostu ciekawy, dlaczego ich tak kochasz.
    A Ty sie nie kryguj i pochwal sie tym limitem,
    ani 1000 zl, ani 100.000 nie przyniesie Ci ujmy.

  • 44. Data: 2003-01-24 15:03:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Po prostu ciekawy, dlaczego ich tak kochasz.
    > A Ty sie nie kryguj i pochwal sie tym limitem,
    > ani 1000 zl, ani 100.000 nie przyniesie Ci ujmy.

    Uwazasz ze grupa jest tym miejscem gdzie nalezy sie chwalic limitami na
    karcie? IMHO nie.

    Swoja droga Ci ktorzy znaja oferte Citibanku wiedza jakie sa minimalne
    limity na Silverach wiedz bez problemu sobie oblicza i beda mniej wiecej
    wiedzieli.

    Po pierwsze zobacz ze nakoncu tytulu postu bylo ":)", a zaskoczyli mnie po
    prostu limitem, ktory dali osobie obciazonej z tyt innych KK, osobie ktora
    nie ma stalych zrodel dochodu a wylacznie umowy zlecenie, ktore nie
    oszalamiaja kwotowo.

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2003-01-24 15:33:31
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prostu limitem, ktory dali osobie obciazonej z tyt innych KK, osobie ktora
    > nie ma stalych zrodel dochodu a wylacznie umowy zlecenie, ktore nie

    Widocznie jestes wiarygodny. Juz oni tam maja swoje metody
    sprawdzania.

  • 46. Data: 2003-01-24 19:04:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Uwazasz ze grupa jest tym miejscem gdzie nalezy sie chwalic limitami na
    > karcie? IMHO nie.

    Ten limit masz magiczny jakis czy co? Tu nie ma zadnego chwalenia, to
    tylko zwykla informacja. Zreszta nie ma sie czym chwalic - o ile jeszcze
    w drodze wyjatku zrozumialbym chwalenie sie pieniedzmi wlasnymi, o tyle
    chwalenie sie, ze bank ma pieniadze, niespecjalnie wydaje mi sie byc
    na czymkolwiek oparte.

    > Swoja droga Ci ktorzy znaja oferte Citibanku wiedza jakie sa minimalne
    > limity na Silverach wiedz bez problemu sobie oblicza i beda mniej wiecej
    > wiedzieli.

    Tzn. masz minimalny limit czy 4x tyle?

    > Po pierwsze zobacz ze nakoncu tytulu postu bylo ":)", a zaskoczyli mnie po
    > prostu limitem, ktory dali osobie obciazonej z tyt innych KK,

    Wielkie mi obciazenie. Banki czesto takie rzeczy w ogole ignoruja.

    > osobie ktora
    > nie ma stalych zrodel dochodu a wylacznie umowy zlecenie, ktore nie
    > oszalamiaja kwotowo.

    Rozne kwoty roznych ludzi oszalamiaja.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 47. Data: 2003-01-25 17:53:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > w drodze wyjatku zrozumialbym chwalenie sie pieniedzmi wlasnymi, o tyle
    > chwalenie sie, ze bank ma pieniadze, niespecjalnie wydaje mi sie byc

    Widac roznie podchodzimy do tych spraw :)

    > Tzn. masz minimalny limit czy 4x tyle?

    4* wnioskowany, a raczej nie wnioskuje nikt o mniejszy niz minimalny :)

    > Wielkie mi obciazenie. Banki czesto takie rzeczy w ogole ignoruja.

    Majac powiedzmy 5 KK z limitem po 10k na kazdej, myslisz ze zostalo by to
    zignorowane?

    > Rozne kwoty roznych ludzi oszalamiaja.

    :) Oceniam realnie ;)

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2003-01-25 23:32:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Majac powiedzmy 5 KK z limitem po 10k na kazdej, myslisz ze zostalo by to
    > zignorowane?

    W CITI tak.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2003-01-27 08:12:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 22 Jan 2003 12:21:46 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >wlasnie dostalem karte :)))) i przezylem szok - limit 4 krotnie wiekszy iz
    >wnioskowalem :))))) Dodatkowo karta wydana na preferencyjnych warunkach - 45
    >zl :)))

    A gdzie podawales wnioskowany limit ?
    Bo ja we wniosku nie moge znelsc takiego pola, agent tez mnie nie
    spytal o to :/.
    Ile czekales na decyzje ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 50. Data: 2003-01-27 08:22:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie podawales wnioskowany limit ?

    Zostalo mi zadane takie pytanie przez agenta.

    > Bo ja we wniosku nie moge znelsc takiego pola, agent tez mnie nie
    > spytal o to :/.

    Spojzalem na wniosek - mam napisane u gory wniosku (kolo loga Citka)
    wnioskowany limit

    > Ile czekales na decyzje ?

    Wniosek podpisywalem 8.I., 20 mam date wydania a do domu przyszla 22.I.

    --
    JaKi