  • 11. Data: 2002-05-09 15:53:18
    Temat: Re: citibank
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Pablito <p...@p...onet.pl> wrote:

    > - nieoprocentowany kredyt do 45 dni (oprocentowany tez, ale korzystac tylko
    > na pojedyncze transakcje - np. telewizor lub w skrajnych przypadkach i na
    > krotko)

    Za to jeżeli nie spłacisz w terminie, to baaaaardzo drogi kredyt.

    > - najwyzsze bezpieczenstwo z kart na rynku (ochrona 48 PRZED zastrzezeniem
    > karty bez gornej granicy odpowiedzialnosci)
    Za to z dolną granicą.

    > - dostep do szczegolow transakcji, salda przez Internet i telefon (do salda
    > tez SMS-em)

    Dzięki czemu każdy może zobaczyć ile masz kasy.

    > - znana i akceptowalna na calym swiecie - nikt sie nie bedzie na Ciebie
    > patrzyl "spode lba" w sklepie na Malediwach czy w innym krolestwie :)

    Poza miejscami, gdzi epokażą, że akceptuja tylko MC.

    > - bardzo duzy pakiet znizek w kilkuset punktach handlowych (przy zakupie np.
    > 2 par Levi'sow i pary spodni Cottonfield juz Ci sie zwroci roczny koszt
    > uzytkowania karty)

    Za który, rzecz jasna płacisz. Mi porzez 3 lata nie udało się jakośc
    skorzystać z owych 'zniżek'.

    > - duzy limit kredytowy (w stosunku do zarobkow oczywiscie)
    Buahahahahahahahaha!
    W Pekao S.A. - limit 18 tys.w Citi - całe 7...

    > - szybkie i bezproblemowe autoryzacje lub czesto ich brak co jeszcze
    > bardziej skraca czas przy kasie

    Marketingowy bełkot. Tak samo szybkie jak innych kart Visa. Natomiast
    transakcje poniżej floor limitu sa tak samo szybkoie dla wszystkich kart
    wypukłych.

    > - mozliwa zmiana PIN-u do bankomatu albo go nie ustawienie, jak sie ktos boi
    I brak możliwości jego skasowania, jeżeli już ktoś go ma.

    > - dodatkowe ubezpieczenie, glownie na podroz- oby nie bylo przydatne
    ...bo jakby było, to lista wykluczeń jest tak wioelka, że skorzystać się
    nie da...

    > - bezplatne polaczenie telefoniczne z bankiem (w razie problemow typu
    > zgubienie karty) z zagranicy

    O ile jesteś w konkretnych krajach. Bo w większości jednak nie
    bezpłatne.
    O tym, że nie ma oficjalnie darmowego numeru wewnątrz kraju to nie
    wspomnę.

    > warto - najdrozsza na rynku ale najlepsza

    Ani nie najdroższa, ani nie najlepsza.

    > pozdrawiam
    > Pablo

    Możeprzestań marketnigowym bełkotem zasuwać?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-05-09 20:22:34
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > witam
    >
    > prosze szanownych grupowiczow o opinie:
    > co daje karta citibanku ?
    > warto ja miec ?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Moim zdaniem warto posiadam ich karte od 3 lat i nigdy nie mialem klopotu
    nawet gdy ja dwa razy zgubilem wszystko bylo O.K.

  • 13. Data: 2002-05-10 17:29:44
    Od: "kadafi" <l...@c...pl>

    wystarczy w dniu splaty eliksirem o 7.00 lub 8.00 (zalezy kiedy sa sesje.
    Splacam tak od dwoch lat.
    A karte sobie b. chwale. Czy w Niemczech, czy w USA czy w Japonii, czy w
    Polsce ani razu mine nie zawiodla ( w przeciwienstwie do innych KK)

  • 14. Data: 2002-05-10 19:23:37
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Ja tak gwoli uscislen, jak juz tak wyliczamy:

    > Za to z dolną granicą.

    Coz - wole miec gora 100 PLN strat gdy zgubie karte. Reiffeisen np. pokrywa
    4000PLN strat na karcie silver, ale gdy zlodziejowi sie uda natrzaskac
    transakcji za np. 6000PLN (a slyszalem o kwotach rowniez przekraczajacych
    10tysiecy PLN), to wtedy posiadacz karty wyskakuje z 2000PLN, nie wspominajac o
    warunkach, jakie musi spelnic, aby ubezpieczyciel mu pokryl straty. BTW, to
    posiadacz karty Reiffeisena placi temu bankowi najpierw 6000PLN, a potem mu sie
    zwraca 4000PLN.

    > Dzięki czemu każdy może zobaczyć ile masz kasy.

    Jakiej kasy? Moze chodzi Ci raczej o limit na karcie i o Twoje wydatki... Coz -
    dostep do rachunku karty czy kont bankowych przez internet to juz dzis
    codziennosc i poziom bezpieczenstwa jest na tyle wysoki, ze ta cecha jest
    zdecydowanie zaleta, a nie wada.

    > Poza miejscami, gdzie pokażą, że akceptuja tylko MC.

    Tzn. nie beda sie "patrzec spode lba", tylko odmowia przyjecia karty. Kazdej
    innej karty VISA tez.

    > Za który, rzecz jasna płacisz. Mi porzez 3 lata nie udało się jakośc
    > skorzystać z owych 'zniżek'.

    A mnie sie udalo - patrz moj slynny juz na pbb wydatek u dentysty... (200PLN do
    przodu)

    > Buahahahahahahahaha!
    > W Pekao S.A. - limit 18 tys.w Citi - całe 7...

    Rozumiem, ze nie mowisz o karcie Partner, gdzie limit maksymalny wynosi
    5000PLN. Jezeli chodzi o Qualiflier'a, to moze limity sa i wyzsze niz Partner,
    ale oplata roczna to juz porazka - 200PLN. Poza tym w Citi slyszalem, ze limity
    siegaja nawet 40tysiecy PLN. Po prostu zalezy ile sie zarabia i do jakich
    kredytow przyznaje w trakcie aplikowania o karte.

    > I brak możliwości jego skasowania, jeżeli już ktoś go ma.

    A czy w innych kartach kredytowych mozna "kasowac" PIN do bankomatu??

    > ...bo jakby było, to lista wykluczeń jest tak wioelka, że skorzystać się
    > nie da...

    Po prostu - zwyczajowe warunki ubezpieczen... Ani gorsze ani lepsze niz w
    innych kartach...

    > O ile jesteś w konkretnych krajach. Bo w większości jednak nie
    > bezpłatne.

    Wspomniales tu o Pekao SA. Czy mozesz tak latwo zarzadzac rachunkiem karty z
    zagranicy jak w przypadku Citi? Rozumiem, ze te czterdziesci pare krajow, z
    ktorych mozna sie dodzwonic za free Cie nie zadowala, ale pokaz inny bank w
    Polsce, ktory Ci umozliwia zadzwonienie chocby z jednego kraju za free i
    obsluge rachunku karty...

    Ja tak tylko wtracilem swoje 5 groszy...

    Pozdr,

    Karciarz01

  • 15. Data: 2002-05-10 19:56:11
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > dostep do rachunku karty czy kont bankowych przez internet to juz dzis
    > codziennosc i poziom bezpieczenstwa jest na tyle wysoki, ze ta cecha jest

    Nie w Citi. Podanie numeru karty i szansa 1/3000 na wstukanie
    właściwegokodu to kilka tysiecy razy mniej bnezpiecznie niz konkurencja.

    > Rozumiem, ze nie mowisz o karcie Partner, gdzie limit maksymalny wynosi
    > 5000PLN.

    Źle rozumiesz.

> [...]
    > siegaja nawet 40tysiecy PLN. Po prostu zalezy ile sie zarabia i do jakich
    > kredytow przyznaje w trakcie aplikowania o karte.

    Dla tych samych zarobków Citi daje mniej. Teraz dotarło?

    > A czy w innych kartach kredytowych mozna "kasowac" PIN do bankomatu??
    Tak.

    > Po prostu - zwyczajowe warunki ubezpieczen... Ani gorsze ani lepsze niz w
    > innych kartach...

    Dużo gorsze.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 16. Data: 2002-05-10 20:04:46
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Coz -

    > Nie w Citi. Podanie numeru karty i szansa 1/3000 na wstukanie
    > właściwegokodu to kilka tysiecy razy mniej bnezpiecznie niz konkurencja.

    Zaraz, zaraz... A czy w Citi logujac sie karta nie ma czasem 12-cyfrowego kodu
    dostepu poza numerem karty? Wydaje mi sie, ze taka zmiana zostala ostatnio
    wprowadzona. To chyba wiecej kombinacji niz 1/3000?

    > Źle rozumiesz.

    No to w takim razie Pekao SA w ogole nie potrafi sprzedawac swoich produktow,
    gdyz wszedzie dotychczas spotykalem sie z info, ze maksymalny limit to 5000PLN.
    No oczywiscie nie wspomne o naliczaniu odsetek od dnia transakcji, rowniez
    bezgotowkowej.

    > Dla tych samych zarobków Citi daje mniej. Teraz dotarło?

    Rozumiem, ze skladales te same papiery... Coz, moze Pekao bierze inne rzeczy
    pod uwage (moze jakas historia rachunku bankowego?), tudziez mniej sie
    przejmuje stratami kredytowymi...

    > Tak.

    W jakiej, bo nie slyszalem? W jakiej i jak sie to robi?

    > Dużo gorsze.

    Ostatnio byl tu watek o ubezpieczeniach na kartach kredytowych. Coz - moim
    zdaniem sa one lepsze. Jezeli chodzi o litanie zastrzezen i wylaczen, to
    polecam warunki ubezpieczen karty kredytowej Lukas - i to wszystkich
    ubezpieczen, nawet tego dotyczacego odpowiedzialnosci na 48h wstecz.

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 17. Data: 2002-05-11 07:24:32
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Zaraz, zaraz... A czy w Citi logujac sie karta nie ma czasem 12-cyfrowego kodu
    > dostepu poza numerem karty? Wydaje mi sie, ze taka zmiana zostala ostatnio
    > wprowadzona. To chyba wiecej kombinacji niz 1/3000?

    Opcjonalnie.

> [...]
    > No oczywiscie nie wspomne o naliczaniu odsetek od dnia transakcji, rowniez

    Zmień username - 'karciarz'sugeruje, żecoś o kartach wiesz....

    > Rozumiem, ze skladales te same papiery... Coz, moze Pekao bierze inne rzeczy
    > pod uwage (moze jakas historia rachunku bankowego?), tudziez mniej sie
    > przejmuje stratami kredytowymi...

    Biorąc pod uwage oprocentowanie to Citi się faktycznie mniej przejmuje.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-05-11 10:27:45
    Od: Cezary Biernacki <c...@b...com>

    k...@p...onet.pl wrote:
    > Zaraz, zaraz... A czy w Citi logujac sie karta nie ma czasem 12-cyfrowego kodu
    > dostepu poza numerem karty? Wydaje mi sie, ze taka zmiana zostala ostatnio
    > wprowadzona. To chyba wiecej kombinacji niz 1/3000?
    Pod warunkiem, że sobie samemu przestawisz. Na dodatek posiadacze kart
    kredytowych Citi "z automatu" mają dostęp informacji o swoich kartach
    przez Internet - nie musisz nic podpisywać, zgadzać się, czy nawet o tym
    wiedzieć :-).

    CB

  • 19. Data: 2002-05-11 14:20:35
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    : > k...@p...onet.pl wrote:
    : >
    : > Nie w Citi. Podanie numeru karty i szansa 1/3000 na wstukanie
    : > właściwegokodu to kilka tysiecy razy mniej bnezpiecznie niz konkurencja.

    A co w tym jest takiego niebezpiecznego? Tylko że po trzech próbach masz
    zablokowany dostęp. Powodzenie.

    : > > A czy w innych kartach kredytowych mozna "kasowac" PIN do bankomatu??
    : > Tak.
    :
[...]

    dużo gorsze bo najbardziej rozbudowane?, gorsze bo max mogę stracić 100
    PLN?, gorsze bo Citi przejmuje na siebie odpowiedzialność 48 h wstecz?.
    Chyba coś Ci się pomyliło.
    Np. który bank ubezpiecza podróże krajowowymi srodkami komunikacji?

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.

  • 20. Data: 2002-05-11 15:00:20
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Amehat <a...@a...net.pl> wrote:

    > A co w tym jest takiego niebezpiecznego? Tylko że po trzech próbach masz
    > zablokowany dostęp. Powodzenie.

    No to sie zastanow - moge generowac kolejne numery kart i sprawdzać
    JEDEN PIN. W koncu trafię. I oczyszczam konto delikwenta.

> [...]
    > Chyba coś Ci się pomyliło.
    > Np. który bank ubezpiecza podróże krajowowymi srodkami komunikacji?

    Każdy, który daje VISĘ. Bo to te warunki.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313