  • 1. Data: 2002-05-07 18:02:01
    Temat: Kwietniowe zwierciadło grupy ppb
    Od: Marian Otremba <m...@z...polsl.gliwice.pl>

    Czcigodni czciciele banków !

    Podsumujmy miniony miesiąc.
    Analiza poniższa obejmuje okres od 1-04-2002 00:00:00 do 30-04-2002 23:59:59.
    marzec kwiecień
    Listów 6 378 6 124
    Listów/dzień 206 201
    Linii 233 524 230 464
    Bajtów 9 437 561 9 329 016
    liczba bajtów/list 1 480 1 523

    W kwietniu bez zmian. Jak to nie wierzyć statystyce. Co ma być napisane, to i
    tak zostanie napisane.

    Jak pracujecie w ciągu tygodnia.
    listów - średnio na 1 dzień
    Marzec Kwiecień
    Pon 228 186
    Wto 253 220
    Śro 253 255
    Czw 252 259
    Pią 247 262
    Sob 118 123
    Nie 119 124
    W kwietniu podobnie jak w marcu odpoczywaliście sobie w weekend, ale co ciekawe
    w poniedziałek też jeszcze nie byliście jeszcze wpełni sił.

    A jak z intesywnością pisana w ciągu dnia ?.
    Godzina Marzec Kwiecień

    W kwietniu pracowaliscie podobnie jak w marcu. Nowum to sen sprawiedliwego,
    który ogarnia grupę od 1-szej do 6-tej. Krótki to sen

    Liczba osób, które napisały choć jeden list - 936 (o 67 mniej niż w marcu)
    Liczba Liczba osób, które napisały
    listów określoną po lewej stronie liczbę listów
    1 403
    2 148
    3 88
    4 62
    5 39
    6 30
    7 21
    8 16
    9 19
    10 7
    Łącznie 833 osób (89%) , które napisały co najwyżej 10 listów, wysłało
    razem 2102 listy ( 34 %). Resztę uzupełnili rekordziści

    AMRA <a...@a...com> 476
    Szymon <w...@p...com> 256
    blad <b...@W...pl> 208
    minik <m...@m...net> 196
    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) 181
    inkoguto <p...@b...pl> 118
    Kasia <K...@e...pl> 112
    MK <m...@i...pl> 106
    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>106
    Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> 95
    Grzegorz <g...@p...onet.pl> 82

    Sumarycznie tych 11 osób napisało 1936 listów co stanowi 31.6 % wszystkich
    listów a więc znów więcej niż w poprzednim miesiącu ( 29.3 %).
    Coś mi to przypomina zdanie Kopernika o pieniądzu ( bez urazy).
    Skład osobowy tej listy jest w pewnym stopniu podobny do listy w marcu.
    Super rekordzista po mianowaniu się magistrem nieco zwolnił a na drugie miejsce
    niespodziewanie wskoczył Szymon z Elbląga, który poprzednio napisał dopiero 3
    listy.
    I coś w tym jest bo nasza jedynaczka też dopiero 18 lutego rozpoczęła nowe życie
    (internetowe !)

    O czym pisaliście
    Subject List
    OGÓLNE
    'bank ' 739 1030
    'kredyt' 478 1090
    'rachun' 34 687
    'klient' 34 748
    'konto' 325 745
    'przelew' 216 773
    'procent' 83 429
    'bankomat' 91 392
    'odset' 47 353
    'prowizj' 39 303
    'lokat' 21 209
    'debet' 89 232
    'ror' 52 144
    'ubezpiecz' 6 254
    KARTY
    'karty' 236 876
    'visa' 137 267
    'maestro' 50 137
    'classic' 35 44
    'visa electron' 17 43
    'visa classic' 20 25
    ' vc ' 221 162
    ' ve ' 113 166
    ' ec ' 0 5
    BANKI
    'mbank' 680 794
    'inteligo' 588 552
    'multibank' 263 197
    'pekao' 189 355
    'citi' 160 268
    'pko' 152 316
    'wbk ' 128 132
    'bz ' 7 50
    'bz wbk' 7 47
    'bz-wbk' 0 6
    'bank za' 1 51
    'bre' 41 202
    'lukas' 248 237
    'fortis' 50 106
    'bsk' 79 113
    'bp ' 71 155
    'bph ' 8 51
    'pbk ' 2 35
    'bph pbk' 0 10
    'bph-pbk' 0 12
    'milenium' 0 1
    'vw' 11 32
    'volksw' 13 8
    'nordea' 31 46
    'lgnet' 54 36
    'lg petro' 21 22
    'raiffeisen' 12 15
    BOLI NAS
    'nie dziala' 7 62
    'zlodzie' 0 39
    'padlo' 0 11

    Można tu prawie w całości powtorzyć zeszłomiesięczny komentarz, że na tej grupie
    pisze się zgodnie z tematyką grupy. Nawet proporcje poszczególnych tematów sa
    podobne. Wsród banków zwraca uwagę malejąca rola liderów (mbank i Inteligo) oraz
    rosnąca rola Multibanku i Lukasa.

    Jak zażarta była dyskusja. Czyli jak długi byłe poszczególne wątki. Oto czołówka

    Tytuł Długość wątku
    bezpieczeństwo a' la Inteligo - tp mit :-( 87
    Inteligo - zmiana oplat. Chyba przegieli 61
    Krytyka... 60
    Moze bedzie lepiej z kartami :) 56
    Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt? 54
    co zamiast Inteligo? 51
    Od 6 maja oplaty w Inteligo 51
    Karty plaskie - bezpieczenstwo? 49
    Po co konto gospodarcze dla ZUS 44
    Promocja Inteligo 43

    Tu wyraźnie prym wiedzie Inteligo. Nie jest to jednak pozytywny obraz tego
    banku.

    Miłej pracy,

    marian otremba

  • 2. Data: 2002-05-07 18:20:59
    Temat: Re: Kwietniowe zwierciadło grupy ppb
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > AMRA <a...@a...com> 476
    > Szymon <w...@p...com> 256
    > blad <b...@W...pl> 208
    > minik <m...@m...net> 196
    > w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) 181
    > inkoguto <p...@b...pl> 118
    > Kasia <K...@e...pl> 112
    > MK <m...@i...pl> 106
    > Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>106
    > Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> 95
    > Grzegorz <g...@p...onet.pl> 82

    Amra, magisterka ci nie wystarcza? =)

  • 3. Data: 2002-05-07 19:52:23
    Od: "Travis" <[no_spam]Travis@go2.pl>

    [ciach]

    Witam

    Kim pan jest p. Mariane O. ? tzn. uzytkownik prowadzacy statystyki czy
    opiekunem grupy czy ...?

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-05-08 07:42:26
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > W kwietniu podobnie jak w marcu odpoczywaliście sobie w weekend, ale co
    ciekawe
    > w poniedziałek też jeszcze nie byliście jeszcze wpełni sił.

    Nie zauważyłeś, że:
    1. w pierwszy poniedziałek kwietnia było święto
    2. kwiecień jest o 1 dzień krótszy od marca

    Pozdrawiam

    ERY

  • 5. Data: 2002-05-08 07:57:55
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@p...gazeta.pl> napisał w

    > Nie zauważyłeś, że:
    > 1. w pierwszy poniedziałek kwietnia było święto
    > 2. kwiecień jest o 1 dzień krótszy od marca

    Może to że o jeden dzień krótszy to nic wielkiego - bo tym dniem następnym
    byłaby środa ... Ale w ostatni poniedziałek miesiąca sporo osób miało juz
    dłuuugi weekend :-)

  • 6. Data: 2002-05-08 08:03:17
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Marian Otremba" <m...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości

    > BOLI NAS
    > 'nie dziala' 7 62
    > 'zlodzie' 0 39
    > 'padlo' 0 11

    Mnie osobiście cieszy fakt że jest 0 postów jest w grupie "BOLI NAS" ... pod
    hasłem padło ! To była jakaś palaga i zmor tej grupy ... 5 min coś nie
    działało - juz alarm na grupie, tak jakby pożar jakiś wybuchł co najmniej
    :-)))

    Pozdroofka

  • 7. Data: 2002-05-08 12:49:57
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Przy filtrowaniu wystepowania nazw bankow jest blad, ktory wplywa na
    wyniki :-)
    Chodzi o bank Millennium. Filtrujesz go jako "milenium" a powinno byc
    "millennium" (2 x "l" oraz 2 x "n"), a poniewaz ludzie czesto myla te
    nazwe to powinno byc 4 kombinacje "milenium", "milennium", "millenium",
    "millennium".

    Przy obecnym filtrze jest tylko 1 znaleziony post, a przeciez bylo ich
    troszke wiecej :-)

    Czy mozesz zrobic filtr na te 4 kombinacje i podac dane w odpowiedzi na
    moj post?

    Pozdrawiam
    Radek