    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank
    Date: 10 May 2002 22:04:46 +0200

    Coz -

    > Nie w Citi. Podanie numeru karty i szansa 1/3000 na wstukanie
    > właściwegokodu to kilka tysiecy razy mniej bnezpiecznie niz konkurencja.

    Zaraz, zaraz... A czy w Citi logujac sie karta nie ma czasem 12-cyfrowego kodu
    dostepu poza numerem karty? Wydaje mi sie, ze taka zmiana zostala ostatnio
    wprowadzona. To chyba wiecej kombinacji niz 1/3000?

    > Źle rozumiesz.

    No to w takim razie Pekao SA w ogole nie potrafi sprzedawac swoich produktow,
    gdyz wszedzie dotychczas spotykalem sie z info, ze maksymalny limit to 5000PLN.
    No oczywiscie nie wspomne o naliczaniu odsetek od dnia transakcji, rowniez
    bezgotowkowej.

    > Dla tych samych zarobków Citi daje mniej. Teraz dotarło?

    Rozumiem, ze skladales te same papiery... Coz, moze Pekao bierze inne rzeczy
    pod uwage (moze jakas historia rachunku bankowego?), tudziez mniej sie
    przejmuje stratami kredytowymi...

    > Tak.

    W jakiej, bo nie slyszalem? W jakiej i jak sie to robi?

    > Dużo gorsze.

    Ostatnio byl tu watek o ubezpieczeniach na kartach kredytowych. Coz - moim
    zdaniem sa one lepsze. Jezeli chodzi o litanie zastrzezen i wylaczen, to
    polecam warunki ubezpieczen karty kredytowej Lukas - i to wszystkich
    ubezpieczen, nawet tego dotyczacego odpowiedzialnosci na 48h wstecz.

    Pozdr,
    Karciarz01