    From: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank
    Date: 9 May 2002 15:53:18 GMT
    Sender: Adam Plaszczyca <t...@o...waw.pdi.net>

    Pablito <p...@p...onet.pl> wrote:

    > - nieoprocentowany kredyt do 45 dni (oprocentowany tez, ale korzystac tylko
    > na pojedyncze transakcje - np. telewizor lub w skrajnych przypadkach i na
    > krotko)

    Za to jeżeli nie spłacisz w terminie, to baaaaardzo drogi kredyt.

    > - najwyzsze bezpieczenstwo z kart na rynku (ochrona 48 PRZED zastrzezeniem
    > karty bez gornej granicy odpowiedzialnosci)
    Za to z dolną granicą.

    > - dostep do szczegolow transakcji, salda przez Internet i telefon (do salda
    > tez SMS-em)

    Dzięki czemu każdy może zobaczyć ile masz kasy.

    > - znana i akceptowalna na calym swiecie - nikt sie nie bedzie na Ciebie
    > patrzyl "spode lba" w sklepie na Malediwach czy w innym krolestwie :)

    Poza miejscami, gdzi epokażą, że akceptuja tylko MC.

    > - bardzo duzy pakiet znizek w kilkuset punktach handlowych (przy zakupie np.
    > 2 par Levi'sow i pary spodni Cottonfield juz Ci sie zwroci roczny koszt
    > uzytkowania karty)

    Za który, rzecz jasna płacisz. Mi porzez 3 lata nie udało się jakośc
    skorzystać z owych 'zniżek'.

    > - duzy limit kredytowy (w stosunku do zarobkow oczywiscie)
    Buahahahahahahahaha!
    W Pekao S.A. - limit 18 tys.w Citi - całe 7...

    > - szybkie i bezproblemowe autoryzacje lub czesto ich brak co jeszcze
    > bardziej skraca czas przy kasie

    Marketingowy bełkot. Tak samo szybkie jak innych kart Visa. Natomiast
    transakcje poniżej floor limitu sa tak samo szybkoie dla wszystkich kart
    wypukłych.

    > - mozliwa zmiana PIN-u do bankomatu albo go nie ustawienie, jak sie ktos boi
    I brak możliwości jego skasowania, jeżeli już ktoś go ma.

    > - dodatkowe ubezpieczenie, glownie na podroz- oby nie bylo przydatne
    ...bo jakby było, to lista wykluczeń jest tak wioelka, że skorzystać się
    nie da...

    > - bezplatne polaczenie telefoniczne z bankiem (w razie problemow typu
    > zgubienie karty) z zagranicy

    O ile jesteś w konkretnych krajach. Bo w większości jednak nie
    bezpłatne.
    O tym, że nie ma oficjalnie darmowego numeru wewnątrz kraju to nie
    wspomnę.

    > warto - najdrozsza na rynku ale najlepsza

    Ani nie najdroższa, ani nie najlepsza.

    > pozdrawiam
    > Pablo

    Możeprzestań marketnigowym bełkotem zasuwać?

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313