  • 1. Data: 2003-10-23 16:20:04
    Temat: [citi] plan splat ratalnych KOMFORT - a co to takiego?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    przyslali mi pismo, ze ten plan ma 14,99 % ale slowem nie wspomnieli co to
    za now ausluga. korzystacie z tego?

  • 2. Data: 2003-10-23 18:54:24
    Od: "Robek" <r...@f...pl>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    > przyslali mi pismo, ze ten plan ma 14,99 % ale slowem nie wspomnieli co to
    > za now ausluga. korzystacie z tego?

    Placisz za cos uzywajac KK , jak pojawi Ci sie na wyciagu dzwonisz do
    Citiphone i rozkladasz to sobie np na 6 rat ,
    zdejmuja Ci to z zadluzenia karty , co miesiac w dniu wyciagu dostajesz na
    karte rate .
    Kwota kredytu dostepnego jest o calosc sumy pomniejszona , jak pojawia sie
    na wyciagu kwota do zaplaty , zdejmowana jest suma raty z caloasci mozliwego
    kredytu .

    pozdr
    Robek