  • 1. Data: 2007-09-30 12:47:01
    Temat: chcę wziąć kredyt
    Od: f...@f...pl

    Witam mam pytanie.
    Czy są jakieś banki udzielające kredytu na takiej podstawie, że
    zdeklaruje wpłacać na konto co miesiąc jakąś sumę pieniędzy, lecz nie
    przedstawię dokumentu że jestem gdziekolwiek zatrudniony? Poza tym
    chodzi mi żeby załatwić wszystko przez internet, telefon i pocztą.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-30 13:02:35
    Temat: Re: chcę wziąć kredyt
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 05:47:01 -0700,
    osoba podpisana: f...@f...pl <f...@f...pl>
    napisała:
    [...]
    > zdeklaruje wpłacać na konto co miesiąc jakąś sumę pieniędzy, lecz nie
    > przedstawię dokumentu że jestem gdziekolwiek zatrudniony? Poza tym

    Jakieś *oświadczenie* na temat zatrudnienia będziesz musiał przedstawić.
    kwestia tego czy będzie weryfikowane.

    No i krytyczne jest co masz w BIKu.

    > chodzi mi żeby załatwić wszystko przez internet, telefon i pocztą.
    > Pozdrawiam
    Hm. Nie wiem.

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 3. Data: 2007-09-30 17:34:13
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    f...@f...pl pisze:
> [...]
    > przedstawię dokumentu że jestem gdziekolwiek zatrudniony? Poza tym
    > chodzi mi żeby załatwić wszystko przez internet, telefon i pocztą.

    Lichwiarze (wszelkie instytucje parabankowe) dadzą w praktyce Ci zawsze.
    Ale czy warto? Lepiej może postarać się o jakiś papier.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 4. Data: 2007-10-01 14:19:31
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    >przedstawię dokumentu że jestem gdziekolwiek zatrudniony? Poza tym
    >chodzi mi żeby załatwić wszystko przez internet, telefon i pocztą.

    http://finanse.netwaluta.pl/kredytygotowkowe/porowna
    nie-kredytow-gotowkowych/7/

    --
    PatronX