  • 1. Data: 2007-09-30 15:49:01
    Temat: Przelew z karty kredytowej na konto
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Witam, jesli bylo to przepraszam ale nie znalazłem skutecznego
    rozwiązania, otóż czy istnieje sposób aby z karty kredytowej przelać
    pieniądze na dowolne konto bankowe jako operacja bezgotówkowa ( nie musi
    być za darmo ) np. jakiś serwis oferujący takie coś. Dodam ze wprost z
    karty nie posiadam takiej możliwości. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-30 17:10:03
    Temat: Re: Przelew z karty kredytowej na konto
    Od: "sumi" <s...@p...onet.noSPAM.pl>

    "K. M" wrote in message

> [...]
    > być za darmo ) np. jakiś serwis oferujący takie coś. Dodam ze wprost z
    > karty nie posiadam takiej możliwości. Pozdrawiam

    Karta money.pl kazdy przelew za 3PLN
    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2007-09-30 17:32:23
    Od: "ser" <s...@s...org>

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to skorzystanie z pośrednika przyjmującego
    płatności kartą za sprzedawane artykuły. Firmy które nie chcą same
    przyjmować kart, bo klient może się bać podać numer nieznanej firmie,
    korzystają z usług znanego pośrednika. Kupujący podaje pośrednikowi dane
    karty, pośrednik ściąga pieniądze i przelewa firmie te pieniądze sobie
    pobierając prowizję około 5%. Żeby to osiągnąć trzeba założyć sobie rodzaj
    konta wewnętrznego u takiego pośrednika. Może być to zarówno paypal.com jak
    allpay.eu czy payu.pl. Dobrze jest wybrać jako konto bankowe, związane z
    kontem u tego pośrednika, inne konto niz to które jest związane z kartą
    płatniczą bo inaczej nastąpi wykrycie cyklicznego powiązania i transakcja
    nie przejdzie. Nie wiem nawet czy nie jest wymagane, żeby konto odbiorcy
    było na inne nazwisko bo wtedy też może transakcja nie przejść na podstawie
    jakichś zasad ekonomicznych które wyczuwają w takiej sytuacji przekręt że
    ktoś wypłaca samemu sobie.

  • 4. Data: 2007-09-30 17:43:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "K. M" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > być za darmo ) np. jakiś serwis oferujący takie coś. Dodam ze wprost z
    > karty nie posiadam takiej możliwości. Pozdrawiam

    http://www.payu.pl

    2,7% + 0,30 pln

    http://www.paypal.com/pl

    Prowizja nieco wyzsza.

    W obu przypadkach musisz miec 2 konta uzytkownikow.

    MK

  • 5. Data: 2007-10-01 05:13:08
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    jeszcze www.moneybookers.com

    > W obu przypadkach musisz miec 2 konta uzytkownikow.

    Nie TY (czyli płacący) musisz mieć dwa konta ale muszą byc użyte konta
    dwóch użykowników - płacącego i odbierającego.

    Slawek