  • Data: 2019-03-04 21:44:08
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A co, ze skarbonką ma być łatwo?
    > Drożej Ci konto obowiązkowe wyjdzie - choć akurat tego nie mają
    > prawa żądać, na żądanie klienta muszą wskazać rachunek techniczny
    > do spłaty kredytu. Jak nie chcesz chałupy sprzedawać, to spłać
    > tyle, by rata była 1gr.

    Zywa kobita z banku upiera się, że na 100% można z iPKO
    to mnie pomroczność napadła bo nie widzę :)

    http://piterpro.private.pl/img/sam_2019-03-04_201408
    .png

    Tylko na jednym kompie te rozwijanki chodzą. Na innych strona się w
    ogóle nie ładuje.

    Była taka ładna stara strona to zjebaliście ją w niefunkcjonalną szarą
    szkaradę, która marnuje ekran.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza