  • Data: 2019-03-05 21:01:19
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-05, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Ferszteje, pytanie było o spłatę 99,8%, co nie jest spłatą całkowitą.
    > RobertS skomentował, że tak się da tylko w PKO BP.

    Ja to rozumiem inaczej.

    Że tak trzeba (w sensie cudować) tylko w PKO BP (bo pobiera opłatę za
    całkowitą spłatę). I tak, jest to cudowanie, przychodzi mi np. sytuacja
    w której dostaniesz przez to w tyłek (np. refinansowanie kredytu przez
    inny bank).

    > Nawiasem mówiąc leży właśnie przede mną (no, w innym okienku) świeżutkie
    > zestawienie warunków kredytów hipotecznych w 10 bankach. Tylko jeden ma
    > wpis "całkowita spłata = 2% przez pierwsze 3 lata".

    Ale tu mówimy o starszych kredytach, a nie tegorocznych.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com