  • Data: 2019-03-05 23:11:18
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    >Ostatnia wersja:
    >W odpowiedzi na Pana wiadomość dotycząca spłaty kredytu uprzejmie
    >informuję, że dyspozycję wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu
    >niezbędne będzie złożenie dyspozycji w oddziale PKO Banku Polskiego.

    >Czyli bank gównoline. Trzeba przypomnieć sobie drogę, przylecieć do
    >Polski, pożyczyć samochód, specjalnie zmarnować trzy dni a potem
    >zmarnować kolejne trzy.
    >Jak coś bredzili o hasłach sms zamiast karty kodów to wariatom
    >przytakiwałem. Zgubię telefon i będe ugotowany.

    Jest jeszcze porada w wersji amerykanskiej.

    ... przestan placic raty.
    Bank wysle jedno ponaglenie, drugie, az w koncu wypowie umowe i nakaze
    splacic w ciagu 2 tygodni.
    I wtedy splacisz :-)

    Z wad:
    -zapewne wpisze Cie do BIK ... ale jak splacisz, to i usunac powinien,
    choc o niesplacaniu w terminie wpis chyba dluzej zostanie,
    -umowy i regulaminy warto przeczytac, co w takim przypadku z oplatami
    dodatkowymi,
    wiec bedzie zajecie dla prawnikow :-)

    -ktos musi te pisma odbierac.

    >Zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla kredytów mieszkaniowych, za
    >wcześniejszą częściową spłatę kredytu pobierana jest prowizja w
    >wysokości 1,5% kwoty spłaty, przy czym prowizja pobierana jest
    >jedynie
    >w ciągu trzech pierwszych lat spłaty kredytu.
    >Za dokonanie wcześniejszej całkowitej spłaty kredytu prowizja wynosi
    >2%
    >nie mniej niż 200 PLN.

    >Niedość, że skurwysyny wzięły przez dziesięć lat ileśtam tys odsetek
    >jeszcze 200zł pazery.

    Bank musi zarobic :-)

    Ale jesli dobrze rozumiem ... koledzy dobrze radza - trzy lata minely,
    splac im 99%, bez oplat :)

    J.