  • Data: 2019-03-04 14:06:31
    Temat: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2019 13:47:48 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

    > Wiedziałem ze nie bedzie latwo. PKO chce prowizje od splaty kredytu
    > pomimo ze juz nie mialy byc pobierane prowizje.
    >
    > (dotyczy umów zawartych do dnia 21 lipca 2017 r)

    Od czy do?

    > Kredyt nie był splacany 3 lata tylko nascie.

    Właśnie tak policzyłem, zakładając RRSO 2,5% wychodzi, że zostało 7 lat.

    > A teraz gwozdz programu trzeba sie pokazac w Polsce w oddziale i zlozyc
    > wniosek dlatego nie mozna znalezc go online w iPKO.

    A co, ze skarbonką ma być łatwo?
    Drożej Ci konto obowiązkowe wyjdzie - choć akurat tego nie mają prawa żądać, na
    żądanie klienta muszą wskazać rachunek techniczny do spłaty kredytu.
    Jak nie chcesz chałupy sprzedawać, to spłać tyle, by rata była 1gr.