    From: "pablos" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Date: Sat, 2 Feb 2002 22:30:59 +0100

    A mi się wydaje że poprostu pewien okres w historii mBanku się własnie
    kończy,
    i tak jak kiedyś pjo wyśmiał mój list z pretensjami do netii w którym
    pisałem że to trochę jak zawiedzione uczucie bo miałem pewne nadzieje
    związane z konkurencją www telekomunikacji tak samo w tym momencie pęka jak
    bańka mydlana mit dotyczący mBanku.

    poprostu trzeba na to spojrzeć bez emocji, to bank taki sam jak każdy inny,
    dopóki oprocentowanie jakie oferował było sporo lepsze niż w marmurach
    dopóki można było patrzyć przez palce na pewne niedogodności, w sytuacji gdy
    oprocentowanie oferowane przez mBank zaczyna "doganiac" oferty banków
    marmurowych trzeba na nowo rozważyć sens trzymania pieniędzy w mBanku, tyle
    że wszystko na chłodno i bez emocji

    a swoją drogą to dalej nie rozumiem gdzie jest błąd w myśleniu, przecież
    mBank naprawdę ma wielokrotnie mniejsze koszty własne niż banki tradycyjne,
    więc co jest przyczyną coraz słabszego oprocentowania ?

    może rozwiązaniem byłoby kilka wersji konta : ja np. zapisałbym się chętnie
    na takie które ma większe oprocentowanie i np. płatną kartę i bezpłatne
    powiedzmy 3 przelewy miesięcznie (do BSK) :-))))