eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibluecash › Re: bluecash
  • Data: 2014-04-16 00:19:57
    Temat: Re: bluecash
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7865c344-0e94-4cf2-8477-f00bd4edd5e0@go
    oglegroups.com...

    > chciałem zasilić saldo BlueCash.
    > Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
    > transfer)
    > i pieniądze nie doszły.
    > Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
    > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
    > jak to przyspieszyć??

    Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
    niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?

    Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
    anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.

    Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
    ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
    godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
    uwierzyć.

    Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
    mailowo niż telefonicznie.

    Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
    się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
    pewno.

    BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
    właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1