eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibluecash › Re: bluecash
  • Data: 2014-04-16 10:12:33
    Temat: Re: bluecash
    Od: kks <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
    >
    > dyskusyjnych:@googlegroups.com...
    >
    >
    >
    > > chciałem zasilić saldo BlueCash.
    >
    > > Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew(
    >
    > > transfer)
    >
    > > i pieniądze nie doszły.
    >
    > > Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma.
    >
    > > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    >
    > > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł
    >
    > > jak to przyspieszyć??
    >
    >
    >
    > Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
    >
    > niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?
    >
    >
    >
    > Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
    >
    > anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.
    >
    >
    >
    > Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
    >
    > ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
    >
    > godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
    >
    > uwierzyć.
    >
    >
    >
    > Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
    >
    > mailowo niż telefonicznie.
    >
    >
    >
    > Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
    >
    > się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
    >
    > pewno.
    >
    >
    >
    > BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
    >
    > właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    >
    > transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

    Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie
    raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza
    awaria?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1