  • 1. Data: 2014-04-15 20:07:20
    Temat: bluecash
    Od: wefe <k...@i...pl>

    chciałem zasilić saldo BlueCash.
    Za pomocą ich strony przelewy24 zrobiłem (kwota nie mała ) przelew( transfer)
    i pieniądze nie doszły.
    Z rachunku bankowego pieniądze zostały pobrane a w bluecash nie ma. Zgłosiłem
    reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł jak to
    przyspieszyć??

  • 2. Data: 2014-04-16 00:19:57
    Temat: Re: bluecash
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "wefe" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > Zgłosiłem reklamacje ponad tydzień temu, każą czekać.
    > Ma ktoś jakieś doświadczenia ile to jeszcze może trwać, lub jakiś pomysł

    Czy kwota przelewu przekraczała 20k lub czy dane nadawcy przelewu były
    niezgodne z danymi właściciela konta Bluecash?

    Dzwoniłeś na infolinię, więc wykluczamy możliwość, że jest to stare
    anonimowe konto BC, bez podanych danych osobowych.

    Tydzień to dramatycznie długo, miałem sporo reklamacji w BC (kilkanaście,
    ale robiłem wieleset operacji) i typowy czas ich rozwiązywania to do 24
    godzin. A ich rekord w moim przypadku to 3 dni. W tydzień trudno mi
    uwierzyć.

    Ogólna uwaga jest taka, ze z Blue Media bardziej opłaca się kontaktować
    mailowo niż telefonicznie.

    Jakbyś podał na grupie bank źródłowy, może byłbym w stanie zasugerować co
    się wydarzyło, w szczególności gdyby był nim BZWBK wiedziałbym prawie na
    pewno.

    BTW, Przelewy24 to inny podmiot niż Bluecash. Nie wiem tak do końca co
    właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

  • 3. Data: 2014-04-16 10:12:33
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 00:19:57 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
> [...]
    >
    > właściwie zrobiłeś, ale w Przelewy24 masz do każdej niezakończonej online
    >
    > transakcji jej numer i hasło do sprawdzenia statusu. I co tam widać?

    Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym problemem, a BM nie
    raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis problem od piatku. Jakas wieksza
    awaria?

  • 4. Data: 2014-04-16 12:51:04
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "kks" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym
    > problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis
    > problem od piatku. Jakas wieksza awaria?

    Opieram się na tym, co mi powiedziano w Blue Media i w BZWBK, więc
    ograniczone zaufanie wskazane.

    Problem nie istnieje od piątku, tylko od dawna. W części przypadków
    przelewów wewnętrznych BZWBK zmienia tytuł przelewu i Blue Media nie jest w
    stanie automatycznie przypisać przelewu do danej transakcji, mimo że
    faktycznie dostaje go na swój rachunek w BZWBK. Wina po stronie BZWBK. Nie
    występuje to za każdym razem, u mnie miało to miejsce w około 20% przypadków
    gdy bankiem źródłowym był BZWBK. Nie zauważyłem żadnej prostej zależności od
    kwoty przelewu czy długości tytułu albo obecności w nim polskich znaków lub
    znaków specjalnych. Ale jest to powtarzalny problem od wielu tygodni.