  • Data: 2014-04-16 12:51:04
    Temat: Re: bluecash
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kks" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Napisz co bylo z bzwbk, bo mam kilka innych osob - kolegow z tym
    > problemem, a BM nie raczyla oficjalnie nic napisac. Byl podobno jakis
    > problem od piatku. Jakas wieksza awaria?

    Opieram się na tym, co mi powiedziano w Blue Media i w BZWBK, więc
    ograniczone zaufanie wskazane.

    Problem nie istnieje od piątku, tylko od dawna. W części przypadków
    przelewów wewnętrznych BZWBK zmienia tytuł przelewu i Blue Media nie jest w
    stanie automatycznie przypisać przelewu do danej transakcji, mimo że
    faktycznie dostaje go na swój rachunek w BZWBK. Wina po stronie BZWBK. Nie
    występuje to za każdym razem, u mnie miało to miejsce w około 20% przypadków
    gdy bankiem źródłowym był BZWBK. Nie zauważyłem żadnej prostej zależności od
    kwoty przelewu czy długości tytułu albo obecności w nim polskich znaków lub
    znaków specjalnych. Ale jest to powtarzalny problem od wielu tygodni.